کد خبر: ۹۶۳۸۷۹
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۰
تعداد بازدید: ۱۳۴
سرلشکر موسوی، فرمانده کل ارتش اذعان داشت: اگر بپذیریم که سعی و تلاش و دست و پنجه نرم کردن با مشکلات و مبارزه وقتی در مقابل دشمن باشد جنبه جهاد به خود می‌گیرد، پس حضور در انتخابات واقعاً جهاد است.

اظهارات مهم فرمانده کل ارتش درباره انتخابات اسفند ۱۴۰۲به گزارش خبردغ به نقل از فارس: سرلشکر موسوی، فرمانده کل ارتش اذعان داشت: اگر بپذیریم که سعی و تلاش و دست و پنجه نرم کردن با مشکلات و مبارزه وقتی در مقابل دشمن باشد جنبه جهاد به خود می‌گیرد، پس حضور در انتخابات واقعاً جهاد است.

امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی، فرمانده کل ارتش در همایش بصیرتی فرماندهان و مسئولان یگان های عمده ارتش که به میزبانی سازمان عقیدتی سیاسی ارتش برگزار شد، ضمن تبریک به‌مناسبت سالروز ولادت با سعادت حضرت فاطمه (س) گفت: تشکیل این همایش کار بسیار لازم و به موقعی است، که ان شاالله از درون آن راه‌ها و اقدامات مناسب برای هرچه بهتر انجام شدن انتخابات استخراج شود.

وی با تاکید بر اهمیت انتخابات گفت: انتخابات همیشه برای هر یک از اموری که صورت می‌گیرد سرنوشت ساز است؛ چه انتخابات مجلس خبرگان باشد، چه انتخابات ریاست جمهوری و چه انتخابات مجلس و چه انتخابات دیگر.

فرمانده کل سپاه: در جهان امروز باید یا قوی بود یا تسلیم شد/ آنچه در غزه صورت می‌گیرد، دقیقاً کشتار جمعی است

شوک به ۴ سیستم اطلاعاتی اسرائیل به روایت حسین طائب

فرمانده کل ارتش اظهار داشت: ما با انتخابات خود، کسانی را که وکیل خود و جامعه خود و آرمان‌ها و خواسته‌های خود قرار می‌دهیم که بنشینند و برای تحقق آرمان‌ها و خواسته‌های موکلان خود ریل گذاری کنند؛ کار آنها محدود به دوره نمایندگی هم نیست سال‌ها بعد از آن آثار آن ادامه دارد همین امروز ما از قوانین خوب و راهگشا که در دوره اول تصویب شده بهره‌مندیم و به آنچه این ویژگی را نداشته دچار هستیم پس ما داریم سرنوشت خود و فرزندان و امروز و فردای کشور را تعیین می‌کنیم.

امیر سرلشکر موسوی ادامه داد: این حساسیت و اهمیت همه را وادار می‌کند که دغدغه آن را داشته باشند به آن بیندیشند و برای آن وقت بگذارند.

وی بیان کرد: همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند؛ بر همه است که این حساسیت و الزام را تبیین کنند و همه مخاطبین امروز این همایش این تکلیف و وظیفه ملی را بر دوش دارند.

فرمانده کل ارتش اذعان داشت: اگر بپذیریم که سعی و تلاش و دست و پنجه نرم کردن با مشکلات و مبارزه وقتی در مقابل دشمن باشد جنبه جهاد به خود می‌گیرد، پس حضور در انتخابات واقعاً جهاد است؛ وقتی می‌بینیم دشمنان اینقدر برنامه‌ریزی می‌کنند، پول خرج می‌کنند، امپراطوری رسانه‌ای را پای کار می‌آورند و به هر ترفندی دست می‌زنند که حضور پرشور در پای صندوق رای شکل نگیرد، معلوم می‌شود رفتن پای صندوق به رغم دشمن، یعنی جهاد و یعنی مبارزه با دشمن آن هم جهادی که هیچکس ناتوان از شرکت در آن نیست.

امیر سرلشکر موسوی تاکید کرد: اصل حضور در صحنه است، ما روزهای بزرگی در تقویم داریم، ۲۲ بهمن، روز قدس، ۹ دی و... که مردم به خیابان می‌آیند، به صحنه می‌آیند و حضور خود و پای کار بودن خود را نشان می‌دهند؛ انتخابات هم یک حضور در صحنه بسیار مهم است، دشمن را از دشمنی مأیوس می‌کند، دلسرد می‌کند و همه ملت را به حضور هم دلگرم و امیدوار می‌کند. مسئولین را نسبت به خدمت به مردم وادار و جدی‌تر می‌کند.

وی ادامه داد: هرچه رای بالاتر باشد احساس مسئولیت و احساس پاسخگویی نمایندگان منتخب بالاتر می‌رود.

فرمانده کل ارتش خاطر نشان کرد: روز انتخابات یک جشن ملی است شما دیده‌اید، روزهای انتخابات، حضور پرشور مردم، مثل یک جشن ملی است؛ همه دست به دست هم بدهیم این جشن ملی به بهترین شکل ممکن برگزار شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: