کد خبر: ۹۶۳۸۷۵
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۸
تعداد بازدید: ۱۰۹
یک عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی گفت: کسانی که امروز وضعیت مردم غزه را می‌بینند و شاهد جنایات رژیم کودکش صهیونیستی هستند اما سکوت مرگبار اختیار کرده‌اند باید پاسخگو باشند.

نوروزی: سکوت مرگبار جهان غرب علیه جنایات رژیم صهیونیستی جای تاسف داردبه گزارش خبرداغ به نقل از ایسنا، حجت‌الاسلام حسن نوروزی در تذکری شفاهی در جلسه علنی صبح امروز مجلس شورای اسلامی بیان کرد: به هموطنان کلیمی و مسیحی خود فرا رسیدن سال نو میلادی را تبریک می‌گویم و برای جهانیان که سکوت مرگبار در برابر جنایات رژیم صهیونیستی اختیار کرده‌اند ابراز تاسف می‌کنم.

وی در ادامه اظهار کرد: جهان غرب که امروز وضعیت مردم غزه را می‌بیند و شاهد آواره شدن زنان و کودکان و جنایت رژیم صهیونیستی علیه این مردم هست باید شرمسار باشد که چرا سکوت مرگبار اختیار کرده است.

نماینده مردم رباط کریم در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: بنده از شجاعت مردم فلسطین که با غیرت دینی و دستان خالی در برابر رژیم تا دندان مسلح صهیونیستی ایستاده‌اند قدردانی می‌کنم و سکوت مرگبار جهانیان نسبت به جنایات صورت گرفته علیه مردم غزه را محکوم می‌کنم.

نوروزی گفت: برای جهادگران فلسطینی آرزوی موفقیت داریم.

انتهای پیام

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: