کد خبر: ۹۶۳۸۳۰
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۴
تعداد بازدید: ۱۶۹
از وزیر محترم ارتباطات می‌خواهم فکری برای بالا بردن سرعت اینترنت در کشور بکنند. وضعیت فعلی رضایت‌بخش نیست و موجب نارضایتی کاربران شـده اسـت.

سرعت اینترنت، صدای روزنامه همیشه حامی دولت را هم درآورد / اول سرعت را زیاد کنید بعدا قیمت را بالا ببریدبه گزارش خبرداغ به نقل از کیهان : از وزیر محترم ارتباطات می‌خواهم فکری برای بالا بردن سرعت اینترنت در کشور بکنند. وضعیت فعلی رضایت‌بخش نیست و موجب نارضایتی کاربران شـده اسـت.

با توجه سرعت پایین و کندی سرعت اینترنت ارائه شده توسط اپراتورها و درخواست نامتعارف اپراتورها از ریاست جمهوری برای افزایش قیمت تعرفه ۱۰۰ درصدی بسته‌های دیتا و اعلام مخالفت عموم مردم ایران با این پیشنهاد، درخواست می‌شود ابتدا مشکل کُندی سرعت اینترنت رفع شود و بعد درخواست افزایش نرخ اینترنت را مطرح کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: