کد خبر: ۹۶۳۸۱۴
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۵
تعداد بازدید: ۱۵۹
دکتر بنکداری رئیس هیئت مدیره شرکت سرمایه‌گذاری تأمین اجتماعی از آنتی بیوتیک سازی ایران بازدید کرد.
رئیس هیئت مدیره شستا از آنتی‌بیوتیک‌سازی ایران بازدید کرد به گزارش خبرداغ به نقل از  روابط عمومی تیپیکو دکتر عبدالرحیم بنکداری رئیس هیئت مدیره شرکت سرمایه‌گذاری تأمین اجتماعی (شستا) از آنتی بیوتیک سازی ایران در شهر ساری بازدید کرد.
در ابتدا مهندس موسوی مدیر عامل شرکت آنتی بیوتیک سازی ایران ضمن خیر مقدم،گزارش‌ مشروحی از فعالیت ها و اقدامات شرکت آنتی بیوتیک سازی ایران ، و روند پیشرفت شرکت در سال‌ های اخیر، طرحهای توسعه ای شرکت و چشم انداز شرکت در جهت توسعه پایدار، بیان نمودند. 
دکتر عبدالرحیم بنکداری در ادامه این نشست گفت: یکی از معیارهای الگو شدن ،تلاش شبانه روزی و خود را خادم ملت دانستن است که شما مدیران آنتی‌بیوتیک‌سازی ایران رعایت می کنید و همچنین بر تعاملات علمی و پروژه‌های تحقیقاتی مشترک با دانشگاه ها تاکید کردند.
رئیس هیئت مدیره شرکت سرمایه‌گذاری تأمین اجتماعی (شستا) از همدلی و یکدست بودن و اتحاد مدیران آنتی بیوتیک سازی ایران تشکر کرد و پیشرفت شرکت را مرهون تلاش تیم علمی و همدلی یکایک کارکنان دانستند، ضمن ابراز علاقه خود به صنعت دارو، تلاش برای تامین سلامت جامعه را در اولویت فعالیت ها شستا می باشد.
در پایان رئیس هیئت مدیره شستا از طرح های در دست اقدام  و واحدهای تولیدی و آزمایشگاهی کارخانه بازدیدکرد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: