کد خبر: ۹۶۳۷۸۱
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۲
تعداد بازدید: ۱۱۴
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در مصوبه‌ای مجوزی به شورای راهبردی، برنامه‌ریزی و نظارت مرکزی مدارس و مراکز آموزشی و پرورشی غیردولتی برای تعلیق مجازات موسس و مدیر مدرسه دادند.

مجوز مجلس به شورای راهبردی مدارس غیردولتی برای تعلیق مجازات مدیر مدرسهبه گزارش خبرداغ به نقل از ایسنا، نمایندگان مجلس در جلسه علنی امروز و در ادامه بررسی جزییات گزارش کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری در مورد طرح اصلاح موادی از قانون تأسیس و اداره مدارس و مراکز آموزشی و پرورشی غیردولتی ماده ۱۷ این طرح را تصویب کردند.

بر این اساس، یک تبصره به ماده (۳۶) قانون، به شرح زیر الحاق می شود:

تبصره- شورای راهبردی، برنامه ریزی و نظارت مرکزی مدارس و مراکز آموزشی و پرورشی غیردولتی می تواند در خصوص تعلیق تمام یا قسمتی از مجازات موسس یا مدیر، رای مقتضی را صادر کند و همچنین می تواند در صورت اجرای مجازات، برای یک بار رای به توقف موقت مجازات دهد.

انتهای پیام

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: