کد خبر: ۹۶۳۷۸۰
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۰
تعداد بازدید: ۹۰
یک عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی خواستار تسریع در پرداخت پاداش بازنشستگان دانشکده‌های علوم پزشکی و فرهنگیان در اسرع وقت شد.

سرمدی: پاداش بازنشستگان دانشکده‌های فرهنگی و علوم پزشکی پرداخت شودبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایسنا، کیومرث سرمدی در تذکری شفاهی در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی بیان کرد: توطئه‌های جنایت‌بار صهیونیست‌ها برای شهادت سردار اسلام  شهید موسوی را محکوم می‌کنیم و ان شاءالله انتقام سختی از این جنایت‌کاران تاریخ به واسطه این حرکت جنایتکارانه گرفته خواهد شد.

وی در ادامه در تذکری خطاب به وزیران آموزش و پرورش و بهداشت و درمان اظهار کرد: پاداش پایان خدمت بازنشستگان دانشکده‌های علوم پزشکی و فرهنگیان هنوز پرداخت نشده است. تا کی باید حقوق این افراد زیر پا گذاشته شود؟ انتظار می‌رود با توجه به این‌که هر روز شاهد پایین آمدن ارزش پول و به دنبال آن کاسته شدن از حقوق این عزیزان هستیم هرچه سریع‌تر به این موضوع رسیدگی شود.

نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: علی‌رغم این‌که ۵۸ هزار میلیارد تومان برای رتبه‌بندی معلمان هزینه شده است عملکرد غیرشفاف ارزیابان آموزش و پرورش طعم شیرین رتبه‌بندی را به کام برخی از معلمان تلخ کرده است. انتظار می‌رود آیین‌نامه مربوط به رتبه‌بندی معلمان زودتر اصلاح شود.

انتهای پیام

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: