کد خبر: ۹۶۳۷۶۵
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۱
تعداد بازدید: ۸۹
یک شهروند در تماس تلفنی با پلیس ماجرای جنایتی هولناک را گزارش داد که به کشف جسد یک مرد منجر شد.

به گزارش خبرداغ به نقل از همشهری آنلاین : یک شهروند در تماس تلفنی با پلیس ماجرای جنایتی هولناک را گزارش داد که به کشف جسد یک مرد منجر شد.

حدود ساعت ۱۶ بعد از ظهر روز گذشته یکی از شهروندان نشانی منزلی در بولوار بهمن منطقه خواجه ربیع را به پلیس گزارش داد که مدعی بود در این نشانی جنایتی رخ داده و او ماجرا را از زبان یک زن جوان در پمپ بنزین شنیده است.

در پی دریافت این گزارش، بلافاصله مراتب به قاضی ویژه قتل عمد مشهد اعلام شد به طوری که دقایقی بعد با دستور محرمانه قاضی دکتر صادق صفری، نیروهای انتظامی وارد منزل مسکونی شدند و جسد خون‌آلود مرد ۴۱ ساله‌ای را مشاهده کردند که با ضربات چاقو به قتل رسیده بود.

افشای راز جنایت در پمپ بنزین توسط زن جوان

 

طولی نکشید که با حضور مقام قضایی، بررسی‌های تخصصی آغاز و مشخص شد احتمالا جنایت مذکور در پی اختلافات خانوادگی رخ داده است. در عین حال با انتقال جسد «هادی» به پزشکی قانونی، فرضیه‌های جنایی دیگری نیز با توجه به کشف آلات و ادوات استعمال مواد مخدر صنعتی در حالی مقابل قاضی ویژه قتل عمد قرار گرفت که حدود ۱۰ تا ۱۲ ساعت از مرگ وی می‌گذشت.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: