کد خبر: ۹۶۳۲۷۴
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۴
تعداد بازدید: ۹۱
مصدومیت کائورو میتوما مهم‌ترین نگرانی ژاپن در آستانه جام ملت‌های آسیاست.

شوک به ژاپن در آستانه جام ملت‌های آسیابه گزارش خبرداغ به نقل از ورزش سه : مصدومیت کائورو میتوما مهم‌ترین نگرانی ژاپن در آستانه جام ملت‌های آسیاست.

کائورو میتوما، وینگر برایتون در جریان تساوی 1-1 تیمش مقابل کریستال پالاس در لیگ برتر انگلیس در روز پنجشنبه از ناحیه مچ پای چپ آسیب دید و نگرانی‌ها در مورد حضور او در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا ژاپن را افزایش داد.

این بازیکن 26 ساله ممکن است به شدت آسیب دیده باشد، زیرا او در یک صحنه مشکوک به پنالتی ناموفق در اواخر مسابقه روی زمین افتاد.

او در دقیقه 83، درست پس از اینکه دنی ولبک گل تساوی تیم میهمان را به ثمر رساند، لنگان لنگان از زمین خارج شد و در حالی که پس از بازی با عصا راه می‌رفت، با کفش محافظ دیده شد.

روبرتو دی‌زربی، سرمربی برایتون، گفت که شدت مصدومیت در روزهای آینده مشخص خواهد شد.

سرمربی ایتالیایی گفت: امیدوارم میتوما آسیب جدی نداشته باشد، اما من نمی‌دانم. در چند روز آینده خواهیم دید.

اگر میتوما دور از میادین باقی بماند، او به لیست آسیب‌دیدگان رو به رشد برایتون می‌پیوندد که از قبل چندین نفر از بازیکنان ثابت باشگاه را در خود جای داده است.

غیبت طولانی مدت نیز می‌تواند بر حضور او در جام ملت‌های آسیا که از 12 ژانویه تا 10 فوریه در قطر برگزار می‌شود، تأثیر بگذارد.

انتظار می‌رود هاجیمه موریاسو، سرمربی آبی سامورایی، تیم خود را به زودی پس از بازی دوستانه روز سال نو ژاپن مقابل تایلند در استادیوم ملی توکیو اعلام کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: