کد خبر: ۹۶۳۲۶۱
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۸
تعداد بازدید: ۱۱۸
وضعیت ایمان سلیمی برای دیدار با گل‌گهر سیرجان هنوز به طور کامل مشخص نشده است.

وضعیت نامشخص یک استقلالی برای بازی با گل‌گهربه گزارش خبرداغ به نقل از ورزش سه : وضعیت ایمان سلیمی برای دیدار با گل‌گهر سیرجان هنوز به طور کامل مشخص نشده است.

مدافع استقلال که در جریان بازی تیمش مقابل فولاد خوزستان از ناحیه چشم دچار آسیب دیدگی شد، هنوز به طور کامل بهبود پیدا نکرده است. سلیمی به خاطر ضربه‌ای که به چشمش خورد، از لحاظ دید کافی دچار مشکل شده و به همین خاطر دیدار با پرسپولیس را از دست داد.

سلیمی در بازی گذشته آبی‌پوشان مقابل نساجی نیز غایب بود و حالا وضعیت او برای بازی با گل‌گهر مشخص نیست.

اگرچه تصاویر منتشرشده از چشم سلیمی نشان می‌دهد او وضعیت بهتری نسبت به گذشته دارد، اما هنوز به طور کامل بهبود پیدا نکرده است.

قرار است امروز قبل از سفر اعضای تیم استقلال به سیرجان وضعیت سلیمی بررسی شود و در صورتی که او مشکلی نداشته باشد، در لیست سفر قرار بگیرد.

باید دید در صورتی که سلیمی از لحاظ مصدومیت مشکلی نداشته باشد، آیا جواد نکونام فرصت دوباره حضور در ترکیب تیمش مقابل گل‌گهر را در بازی عصر یکشنبه به او می‌دهد یا خیر.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: