کد خبر: ۹۶۳۲۴۳
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۸
تعداد بازدید: ۹۸
در حالی که رسانه ها و چهره های سیاسی و حقوقی، موضع اخیر روسیه در برابر جزایر سه گانه را محکوم کردند، روزنامه دولت آن را موضوعی فرعی خواند!

بی تفاوتی عجیب رسانه دولت به اقدام ضدایرانی روسیه علیه جزایر سه گانه /تنها یک بند از بیانیه است /رابطه ایران و روسیه را زیر سوال نبریدبه گزارش خبدراغ به نقل از روزنامه ایران نوشت:

بندی از بیانیه پایانی نشست مجمع همکاری کشورهای عربی و روسیه که به پیشنهاد امارات ارائه شده بود، بار دیگر جریان غربگرای داخلی را علیه همکاری‌های راهبردی میان ایران و روسیه فعال کرد.

در حالی که مسأله جزایر سه‌گانه ایرانی تنها بندی از بیانیه نشست بررسی راه‌های تقویت همکاری کشورهای عربی و روسیه بود، رسانه‌های ضدانقلاب از جمله ایران‌اینترنشنال به دنبال القای این بودند که «جزایر سه‌گانه ایرانی» موضوع اصلی نشست اخیر مراکش بوده است!

 

جریان غربگرای داخلی نیز همسو با رسانه‌های بیگانه تلاش کردند از کل این اتفاق و سانسور کردن متهم ردیف اول این زیاده‌خواهی -یعنی امارات- ضمن تحریک افکار عمومی، روابط راهبردی ایران و روسیه بویژه در حوزه خنثی‌سازی تحریم‌ها را زیر سؤال ببرند. تحریم‌هایی که در طول دوران حاکمیت غربگراها بر کشور، نه تنها در مذاکره با امریکا لغو نشد بلکه شمار آن نیز به بیش از دو برابر رسید.

با این حال شیطنت جریان رسانه‌ای ضدایرانی باعث شد برخی چهره‌های سیاسی و... در راستای تکمیل پروژه غربگرایان، اصل روابط ضدتحریمی تهران-مسکو را مورد انتقاد و تخریب قرار دهند. پیش از این نیز در ابتدای امسال همین پروژه رسانه‌ای از سوی غربگرایان داخلی تکرار شده بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: