کد خبر: ۹۶۳۱۹۹
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۵
تعداد بازدید: ۶۸
پیشکسوت باشگاه استقلال درباره آخرین شرایط این تیم صحبت کرد.

با یک ویدیو گفتند افشاریان استقلالی است!به گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین، سپهر ستاری: محسن گروسی پیشکسوت باشگاه استقلال درباره پیروزی پرگل استقلال در هفته سیزدهم لیگ برتر مقابل نساجی گفت: باید به جواد نکونام و کادر او به خاطر بازی شاداب و منطقی که مقابل نساجی انجام دادند تبریک بگویم. زمانی که تیمی گل می زند بی محابا حمله می کند اما استقلال دیروز خیلی منطقی کار کرد. تیم روز بسیار خوبی را پشت سر گذاشت. با اینکه مشکلات زیادی وجود داشت اما کادرفنی تیم را به خوبی جمع کرد؛ تمام عوامل تیم یکدیگر را باور دارند و نتیجه اش را همه می بینند. امیدوارم تا آخر لیگ این تیم در صدر بماند.

گروسی با بیان اینکه تیم باید در نیم فصل تقویت شود گفت: تک تک بازیکنان استقلال در 13 هفته گذشته درخشان ظاهر شدند و به همه خسته نباشید می گویم اما باید تیم را تقویت کنیم. تیم هم در جام حذفی و هم در لیگ باید بجنگد و لازمه این موضوع داشتن بازیکنان بیشتر است. مثلا اگر دوباره در خط دفاع با مصدومیت مواجه شویم کار سخت می شود. در لیگ فرسایشی و بی برنامه ای که ما داریم اتفاقات پیش بینی نشده بسیاری رخ می دهد که یک مربی باید ابزار لازم برای گذر از آن ها را داشته باشد. قطعا خود نکونام بهتر از هرکسی می داند که در حال حاضر نیاز به چه بازیکنانی و در چه پست هایی دارد اما آن چه که ما باید به آن اشاره کنیم این است که در نیم فصل شرایط باید به شکلی باشد که دست او بازتر از نیم فصل اول باشد. در ادامه لیگ که تیم ها به بلوغ تاکتیکی می رسند نکونام باید به قدری بازیکن داشته باشد که مشکلات گریبان تیمش را نگیرد.

با یک ویدیو گفتند افشاریان استقلالی است!

پیشکسوت باشگاه استقلال با بیان اینکه اگر زمان بی عدالتی، اعتراضی صورت نگیرد تیم مقابل مدعی می شود گفت: در بازی هفته گذشته ما اتفاقاتی رخ داد که متاسفانه تیم مقابل طلبکار شد در حالی که طلب استقلال بسیاری بیشتر بود. اگر VAR درست اجرا می شد بسیاری از تصمیمات تغییر می کرد. وقتی ما می گوییم چند پنالتی برای استقلال گرفته نشد می گویند مگر بسکتبال است. بله ما می دانیم بسکتبال نیست اما همه دیدند که چه اتفاقاتی در زمین مسابقه رخ داد. اگر درباره آن ها صحبت نکنیم بقیه طلبکار می شوند. مطمئن باشید اگر VAR نبود استقلال بازهم ضرر می کرد. این هفته هم اگر دوباره var داشتیم قطعا بعضی نتایج رقم نمی خورد. باید هر چه زودتر سیستم کمک داور ویدئویی بیاید.
او در ادامه افزود: استقلال فقط دنبال عدالت است و اصلا نمی گوید تصمیمی به نفع آن گرفته شود. ما فقط می خواهیم برای تیم ما قانون به درستی اجرا شود و هیچ چیز اضافه دیگر انتظار نداریم.
گروسی با تاکید بر اینکه اگر قانون به درستی اجرا شود استقلال می تواند شانس زیادی برای قهرمانی داشته باشد گفت: با توجه به اتحاد تیمی و کادرفنی هوشمندی که استقلال دارد اگر عدالت در لیگ برقرار شود ما می توانیم اتفاقات بزرگی رقم بزنیم. همان طور که گفتم ما هیچ وقتی بی عدالتی برای تیم دیگر را نخواستیم و خواسته ما عدالت برای همه تیم ها است چرا که همه زحمت می کشند و باید به حق‌شان برسند. من قبول دارم که گاهی خطا در تصمیم گیری رخ می دهد اما نه اینکه دائم تکرار شود.

او هم چنین درباره حواشی که بعد از شهرآورد برای استقلال ایجاد کردند گفت: با برداشت اشتباه از یک ویدیو روی تیم ما هجمه آوردند و گفتند افشاریان استقلالی است! کدام قسمت فیلم که ما ندیدیم نشان از شادی بعد از گل افشاریان برای استقلال داشت؟ این ها چیزی جز تلاش برای تحت فشار قرار دادن استقلال نیست. در خصوص حواشی نامه هم مطمئن باشید اگر استقلال اینگونه نتیجه نمی گرفت و صدرجدول نبود این تلاش ها صورت نگرفت. همه این کارها را انجام می دهند تا یک سری کارها را توجیه کنند و تیم وارد حاشیه شود.

با یک ویدیو گفتند افشاریان استقلالی است!

گروسی گفت: خوشبختانه یکی از امتیازات بزرگ جواد نکونام این است که به این مسائل توجهی ندارد و وارد حاشیه نمی شود. استقلال بعد از سختی هایی که در اول فصل داشت حالا روی روال است و نباید وارد حاشیه شود؛ هرچند اگر برخی سنگ اندازی کنند. با توجه به همتی که از نکونام و شاگردانش در این چند هفته دیدم مطمئنم تجربه سرمربی به همراه بازیکنان می تواند روزهای خوبی را برای استقلال رقم بزند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: