کد خبر: ۹۶۳۱۶۱
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۹
تعداد بازدید: ۱۱۰
معاون پشتیبانی،املاک و ساختمان بانک شهر گفت: فرابورس ایران میزبان پذیره‌نویسی اولین صندوق سرمایه گذاری املاک و مستغلات در شبکه بانکی کشور با نماد «امین شهر» بود که شاهد به فروش رفتن بیش از 352 میلیون واحد سرمایه‌گذاری این صندوق و اتمام موفقیت‌آمیز این پذیره‌نویسی بودیم.
پذیره نویسی اولین صندوق سرمایه گذاری املاک و مستغلات در شبکه بانکی کشور با موفقیت انجام شدبه گزارش خبرداغ به نقل از روابط عمومی بانک شهر، ناصر آخوندی در همین خصوص تصریح کرد: صندوق سرمایه‌گذاری املاک و مستغلات امین شهر یکم پس از دریافت مجوزهای لازم از سازمان بورس اوراق بهادار کشور، ازتاریخ 27 لغایت 28 آذر 1402 در فرابورس ایران پذیره‌نویسی شد و کل واحدهای عرضه شده آن به ارزش 3،525،370 میلیون ریال از سوی سرمایه گذاران خریداری گردید.
آخوندی ادامه داد: در این پذیره نویسی حدود 68 درصد از واحد ها بنام 13،083 کد حقیقی و 32 درصد نیز بنام 28 کد حقوقی به ثبت رسید .
وی خاطرنشان ساخت: تعداد واحدهای سرمایه‌گذاری عادی این صندوق 1,690 میلیون واحد است و عرضه 352،537،000 واحد آن به ارزش هر واحد ۱۰ هزار ریال انجام شد.
معاون پشتیبانی،املاک و ساختمان بانک شهر در پایان افزود: دوره فعالیت صندوق سرمایه گذاری املاک و مستغلات امین شهر یکم نیز به ‌صورت پیش‌فرض ۵ سال و با موافقت سازمان بورس اوراق بهادار قابل تمدید است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: