کد خبر: ۹۶۳۰۹۶
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۴
تعداد بازدید: ۸۷
دیدار تیم‌های استقلال و نساجی مازندران در هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال با برتری پرگل تیم میزبان همراه شد.

صدرنشینی استقلال با گلباران نساجی؛ طوفان ۶ دقیقه‌ای تیم نکونام در آزادیبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین؛ تیم‌های فوتبال استقلال و نساجی مازندران از ساعت ۱۷:۳۰ امروز (سه‌شنبه) در چارچوب هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه ۴ بر صفر به سود استقلال به پایان رسید. آرمین سهرابیان، امیر مهدی جانملکی (گل به‌خودی)، آرمان رمضانی و ابوالفضل جلالی در این بازی برای استقلال گل زدند.

ترکیب استقلال: سیدحسین حسینی، روزبه چشمی، آرمین سهرابیان، صالح حردانی، زبیر نیک‌نفس، ابوالفضل جلالی، کوین یامگا، مهدی مهدی‌پور، آرش رضاوند، گوستاوو بلانکو و پیمان بابایی.

ترکیب نساجی: رشید مظاهری، وحید محمدزاده، امیرمحمد هوشمند، احسان حسینی، مرصاد سیفی، صابر حردانی، اسماعیل بابایی، محمود قائدرحمتی، فرشید اسماعیلی، نونو دلگادو و محمدرضا آزادی.

داور: بیژن حیدری

دقیقه ۲۵: اسماعیل بابایی از راه دور اقدام به شوت‌زنی کرد که ضربه او با اختلاف از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۳۷: ارسال صالح حردانی با ضربه سر گوستاوو بلانکو همراه شد که ضربه مهاجم آرژانتینی استقلال با اختلاف کمی از کنار دروازه نساجی به بیرون رفت.

دقیقه ۴۳: پاسکاری استقلالی‌ها در این دقایق جواب داد و توپ ارسالی ابوالفضل جلالی را آرمین سهرابیان با سر وارد دروازه رشید مظاهری کرد.

دقیقه ۳+۴۵: وحید محمدزاده توپ ارسالی از نقطه کرنر را می‌رفت با ضربه سر از روی اشتباه سیدحسین حسینی وارد دروازه استقلال کند، ولی ضربه او پس از برخورد به مدافع آبی‌پوشان به کرنر رفت.

دقیقه ۶۲: سعید مهری پشت محوطه جریمه صاحب توپ شد که شوت او از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۶۲: پاس رضاوند روی قوس محوطه جریمه به رمضانی رسید و او با پاس پشت پا، توپ را برای محمدی کاشت که شوت این بازیکن ابتدا به پای احسان حسینی و سپس امیرمهدی جانملکی برخورد کرد و وارد دروازه شد.

دقیقه ۶۴: استقلال یک ضدحمله سریع را ترتیب داد. پاس مهری به محمدی رسید و او نیز رمضانی را در سمت چپ صاحب توپ کرد که این مهاجم در مصاف تک به تک با مظاهری، موفق شد توپ را وارد دروازه حریف کند.

دقیقه ۶۸: جلالی از سمت چپ حرکت کرد و سپس به عرض زد که شوت محکم و روی پای این بازیکن پس از برخورد به یکی از مدافعان ارتفاع گرفت و از بالای سر مظاهری رد شد و به گل چهارم آبی پوشان تبدیل شد.

دقیقه ۷۲: ارسال سعید مهری از سمت چپ در پشت نقطه پنالتی به آرمان رمضانی رسید که ضربه سر او را مظاهری مهار کرد.

دقیقه ۸۱: جعفر سلمانی پشت محوطه جریمه صاحب توپ شد که شوت فنی و تماشایی او با اختلاف بسیار کمی از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۸۵: روی پاس مهدی پور، جعفر سلمانی از سمت چپ وارد محوطه جریمه شد و در شرایطی که مظاهری با تصور ارسال کمی از دروازه بیرون آمده بود، ضربه مستقیم و زمینی سلمانی به تیرک دروازه برخورد کرد و کل خط دروازه را طی کرد و از سمت مقابل به بازیکنان استقلال رسید که در ادامه این توپ به جایی نرسید.

دقیقه ۸۷: ضربه زمینی آرش رضاوند را رشید مظاهری مهار کرد

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: