کد خبر: ۹۶۲۷۷۵
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۹
تعداد بازدید: ۱۰۷
سازمان خصوصی‌سازی با صدور اطلاعیه‌ای جزییات واگذاری ۵۱ درصد سهام دو باشگاه فرهنگی و ورزشی پرسپولیس و استقلال را اعلام کرد.
عرضه ۵۱ درصد سهام استقلال و پرسپولیسبه گزارش خبرداغ به نقل از ورزش سه : سازمان خصوصی‌سازی با صدور اطلاعیه‌ای جزییات واگذاری ۵۱ درصد سهام دو باشگاه فرهنگی و ورزشی پرسپولیس و استقلال را اعلام کرد.

بر اساس اطلاعیه منتشر شده، ارزش پایه سهام قابل عرضه باشگاه فرهنگی و ورزشی پرسپولیس ۲۱.۱۶۱.۰۴۷.۰۸۶.۹۰۰ ریال، معادل ۵.۳۶۲.۶۵۷.۶۵۰ سهم به صورت بلوکی (۵۱ درصد)، با قیمت تابلوی فرابورس «در روز عرضه معادل قیمت پایانی روز قبل از عرضه» به اضافه ۱۱۰ درصد به شرط آن که از مبلغ ۳.۹۴۶ ریال کمتر نباشد.

از سویی دیگر، ارزش پایه سهام قابل‌عرضه باشگاه فرهنگی و ورزشی استقلال ۱۸.۵۰۲.۷۲۱.۶۱۳.۰۰۰ ریال، معادل ۵.۵۰۳.۴۸۶.۵۰۰ سهم به صورت بلوکی (۵۱ درصد)، با قیمت تابلوی فرابورس «در روز عرضه معادل قیمت پایانی روز قبل از عرضه» به اضافه ۱۱۰ درصد به شرط آن که از مبلغ ۳.۳۶۲ ریال کمتر نباشد.

شرایط معامله:
۱-متقاضیان به‌دقت موارد مندرج در این آگهی و سایر اسناد مرتبط از جمله نامه درخواست عرضه و اطلاعیه منتشر شده در پایگاه اینترنتی شرکت فرابورس ایران را مطالعه و اقدامات مورد نیاز و مدارک لازم برای حضور در رقابت را تا موعد مقرر به صورت کامل حسب مورد از طریق کارگزار به شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه شرکت فرابورس ایران و سازمان خصوصی‌سازی تحویل نمایند. در صورت هرگونه تاخیر در ارسال مدارک و یا نقص و ابهام در مستندات دریافتی مطابق مقررات رفتار خواهد شد.

۲- با عنایت به لزوم رعایت مقررات کنفدراسیون فوتبال آسیا و فدراسیون فوتبال کشور در خصوص عدم امکان مالکیت همزمان دو باشگاه توسط ذی‌نفع واحد، متقاضیان خرید سهام شرکت موضوع این آگهی ملزم به رعایت این مقررات می‌باشند.

۳-خریدار موظف است در برنامه تقدیمی خود برای اداره و توسعه بنگاه محورهای زیر را هدف‌گذاری نماید. این برنامه که می‌باید شامل اهداف کمی و در برش‌های یک ساله باشد، جزء تعهدات خریدار بوده و به طور منظم مورد پایش قرار خواهد گرفت. در صورت عدم ایفای تعهدات این بند سازمان خصوصی‌سازی حق فسخ قرارداد واگذاری را خواهد داشت:

الف) پیش‌بینی منابع درآمدی جدید و پایدار و افزایش درآمد از محل منابع فعلی.
ب) مدیریت هزینه و راهبرد جذب بازیکن و کادر فنی.
ج) کاهش بدهی‌های معوق.
د) خروج از زیان انباشته و سودآوری پایدار شرکت.
ه) برنامه تقویت و توسعه تیم‌های پایه و کسب درآمد از این محل.
و) هدف‌گذاری جایگاه و رتبه تیم در بین باشگاه‌های ایران و آسیا.

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: