کد خبر: ۹۶۳۰۷۶
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۸
تعداد بازدید: ۹۵
نماینده مردم پاکدشت در مجلس شورای اسلامی از مسئولان امنیتی کشور خواست تا با عوامل تروریستی و حامیان آنها به طور جدی و محکم برخورد کنند.

بشیری: مسئولان امنیتی با عوامل تروریستی و حامیان آنها جدی و محکم برخورد کنندبه گزارش خبرداغ به نقل از ایسنا، فرهاد بشیری در جلسه علنی امروز سه‌شنبه مجلس شورای اسلامی در تذکری با اشاره به شهادت ۱۱ نفر از نیروهای فراجا در حمله تروریستی مقر انتظامی راسک سیستان و بلوچستان تاکید کرد: ضروری است که همه عزیزان خصوصاً مسئولان امنیتی کشور و دستگاه‌های مرتبط، همانطور که در مرز شمال‌غرب کشور با جدیت اقدام و گروهک‌های معاند را به شدت سرکوب کردند، اینجا هم با عوامل تروریستی و حامیان آنها به طور جدی و محکم برخورد کنند تا بدانند هرکسی بخواهد با مردم غیور و غیرتمند ایران اسلامی، لجاجت و خباثت کند به‌شدت پاسخ عملکرد زشت و خبیث خود را خواهد گرفت.

انتهای پیام

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: