کد خبر: ۹۶۳۰۱۱
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۱
تعداد بازدید: ۱۰۴
شرکت های داروسازی اکسیر و زهراوی موفق به اخذ گواهینامه GMP از کشور کنیا شدند.
اخذ گواهینامه GMP از کشور کنیا توسط تیپیکوبه گزارش خبرداغ به نقل از روابط عمومی تیپیکو، در راستای توسعه همکاری بین المللی در شرق آفریقا و نگاه ویژه به صادرات، شرکت های داروسازی اکسیر و زهراوی موفق به اخذ گواهینامه GMP از کشور کنیا  شدند.
با توجه به نگاه ویژه به مباحث کیفی و امکان گسترش صادرات محصولات شرکت های تابعه شرکت سرمایه گذاری دارویی تامین داروسازی اکسیر موفق به اخذ گواهینامه GMP خطوط مایعات تزریقی و داروسازی زهراوی موفق به اخذ گواهینامه GMPخطوط مایعات تزریقی و سافت ژل و جامدات پر خطر از کشور کنیا شد. 
این اتفاق ارزشمند به واسطه التزام به اصل کیفیت در شرکت های تابعه تیپیکو  به همت همکاران متعهد و پرتلاش شرکت زهراوی و اکسیر محقق شده است.
لازم به ذکر است شرکت سرمایه گذاری دارویی تامین(تیپیکو) در راستای تحقق سیاست های کلان کشور و شستا درخصوص صادرات موفق به ارسال اولین محموله صادراتی خود به کشورکنیا در سال جاری شده است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: