کد خبر: ۹۶۳۰۱۰
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۱
تعداد بازدید: ۹۵
طی بررسی و ارزیابی های به عمل آمده موفق به تمدید گواهینامه GMPبرای خط تولید جامدات خوراکی شد.
اعتبار گواهینامه‌های GMPخطوط تولید جامدات خوراکی داروسازی فارابی تمدید شدبه گزارش خبرداغ به نقل از روابط عمومی تیپیکو، طی بازدید کارشناسان سازمان غذا و دارو از شرکت داروسازی فارابی، این شرکت موفق به تمدید گواهینامه GMP برای خط تولید جامدات خوراکی (قرص، کپسول و سوسپانسیون) غیربتالاکتام شد. 
 
شرکت داروسازی فارابی به عنوان بزرگترین تولید کننده آنتی بیوتیک خوراکی در کشور و زیرمجموعه شرکت سرمایه گذاری دارویی تامین (تیپیکو) در شهریور ماه سال 1402 میزبان کارشناسان سازمان غذا و دارو بود.
 
طی بررسی و ارزیابی های به عمل آمده موفق به تمدید گواهینامه GMPبرای خط تولید جامدات خوراکی (قرص، کپسول و سوسپانسیون) غیربتالاکتام شد.
 
این اتفاق ارزشمند به واسطه التزام به اصل کیفیت در شرکت داروسازی فارابی و به همت همکاران متعهد و پرتلاش این شرکت محقق شده است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: