کد خبر: ۹۶۲۹۸۴
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۹
تعداد بازدید: ۱۱۵
با وجود شایعات مطرح شده هافبک دفاعی نیمکت‌نشین پرسپولیس درخواستی برای جدایی نداده است.

هافبک پرسپولیس درخواست جدایی داد؟به گزارش خبرداغ به نقل از ورزش سه : با وجود شایعات مطرح شده هافبک دفاعی نیمکت‌نشین پرسپولیس درخواستی برای جدایی نداده است.

سینا اسدبیگی که فصل قبل بازی‌های نسبتا زیادی برای پرسپولیس انجام داد امسال یک نیمکت‌نشین صرف بوده است. اسدبیگی فصل قبل با حضور کمال کامیابی‌نیا و میلاد سرلک دقایق نسبتا مناسبی برای حضور در ارنج سرخ‌ها پیدا کرد و در اولین فصل حضورش در این تیم هم به اندازه کافی بازی کرد هم یکی دو گل حساس زد.

حالا و بعد از نیمکت‌نشینی‌های متوالی شایعاتی در مورد جدایی احتمالی او در نیم فصل شنیده شده اما یکی از مدیران باشگاه پرسپولیس اعلام کرد این بازیکن خواسته‌ای برای جدایی نداشته است ضمن اینکه تا پایان نیم‌فصل هیچ صحبتی درباره این مسائل نخواهد شد.

اسدبیگی در برخی مسابقات ابتدای فصل حداقل در لحظات پایانی به میدان می‌رفت اما چند بازی است که همان چند دقیقه هم به او نمی‌رسد. در فصل جدید بیشتر مسعود ریگی کنار سرلک در نقش هافبک دفاعی بازی می‌کند ضمن اینکه وحدت حنانوف هم قابلیت بازی در آن پست را دارد و دقایقی در این پست بازی کرده است.

گفتنی است آخرین‌باری که اسدبیگی برای پرسپولیس در لیگ به میدان رفته مربوط به حدود هفتاد روز قبل و در بازی هفته هفتم مقابل گل گهر بود که دقیقه 3 وقت‌های تلف شده وارد میدان شد. آخرین بازی او نیز در لیگ قهرمانان آسیا 2 آبان در شهر دوشنبه مقابل استقلال تاجیکستان بوده است که یک نیمه برای تیمش به میدان رفت.

اسدبیگی در 5 بازی اخیر پرسپولیس در لیگ برتر مقابل ملوان، صنعت نفت، سپاهان، هوادار و استقلال و دو بازی آخر آسیایی مقابل النصر و الدحیل هرگز به میدان نرفته است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: