کد خبر: ۹۶۲۹۴۲
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۶
تعداد بازدید: ۹۷
نشست دکتر عطار با مدیران بازرگانی شرکت های تابعه با حضور نمایندگان بانک رفاه ،شرکت نیکو و سازمان غذا و دارو برگزار شد.

بازرگانی شرکت های تیپیکو نقش مهمی در سودآوری دارندبه گزارش خبرداغ به نقل از  روابط عمومی تیپیکو، نشست دکتر عطار سرپرست شرکت سرمایه گذاری دارویی تامین با مدیران بازرگانی شرکت های تابعه با حضور نمایندگان بانک رفاه کارگران ،شرکت نیکو و سازمان غذا و داروعصر روز چهارشنبه 22آذر 1402 برگزار شد.
دکتر حسین عطار سرپرست و عضو هیئت مدیره شرکت سرمایه گذاری دارویی تامین گفت: این جلسه فرصت مهمی برای پیگیری و بررسی مشکلات امور ارزی شرکت های تابعه است، مسئولین بازرگانی نقش مهمی در سود آوری شرکت ها با تامین به موقع مواد اولیه ایفا میکنند.

وی افزود: باتوجه به پیگیری های به عمل آمده توسط وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، وزارت امورخارجه، بانک مرکزی و بانک رفاه بخش عمده مشکلات در خصوص تامین ارز مشکلاتش حل شده است. نمایندگان و سفرای جمهوری اسلامی ایران در ماموریت های اقتصادی خارجی خود تلاش و پیگیری ویژه در خصوص صادرات به ویژه صادرات دارو را پیگیری میی کنند و بستر مناسبی فراهم شده است.

سرپرست تیپیکو افزود: یکی از اولویت های شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی (شستا) از صادرات است و در این خصوص حمایت ویژه از هلدینگ های تابعه می نماید.
در ادامه حاضرین در جلسه در خصوص موضوعات و مشکلات حوزه بازرگانی بحث و تبادل نظر نمودند لازم به ذکر است دکتر عابدینی معاون زنجیره تامین تیپیکو در این جلسه حضور داشت.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: