کد خبر: ۹۶۲۸۲۱
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۰
تعداد بازدید: ۱۲۱
نماینده مردم تهران در مجلس گفت: چند سالی است که تورم‌ در اقتصاد ما جای خود را پیدا کرده است. قیمت مسکن و خودرو نیز افزایش قابل توجهی داشته است.

کنایه یک نماینده به دولت سیزدهم/ رضاخواه: وعده دادید که در اقتصاد تغییر ایجاد کنید، اما تورم در اقتصاد جا خوش کردبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین، مجتبی رضاخواه افزود: امسال سال ویژه‌ای است چرا که برنامه هفتم توسعه نزدیک به شش ماه در کمیسیون و صحن مجلس شورای اسلامی مورد بررسی و تصویب قرار گرفت.

وی عنوان کرد: ما مدت‌هاست که وعده دادیم که می‌خواهیم در اقتصاد تغییر ایجاد کنیم. وعده دادیم که تحریم‌ها نمی‌تواند اشکالات جدی در جامعه ایجاد کند.

رضاخواه عنوان کرد: چند سالی است که تورم‌ در اقتصاد ما جای خود را پیدا کرده است. قیمت مسکن و خودرو نیز افزایش قابل توجهی داشته است.

وی در ادامه اظهار کرد: مردم کی قرار است تغییر ویژه‌ای در زندگی خود احساس کنند آیا این بودجه می‌تواند زندگی مردم را بهبود ببخشد؟

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: