کد خبر: ۹۶۲۷۷۷
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۵
تعداد بازدید: ۹۲
دادستان رفسنجان در پی جان باختن کودک ۴/۵ ساله در اتاق عمل یک بیمارستان از پیگیری قضایی این پرونده خبر داد.

مرگ تلخ دختربچه ۴ ساله در بیمارستان/ ورود دادستانی به پروندهبه گزارش خبرداغ به نقل از همشهری آنلاین : دادستان رفسنجان در پی جان باختن کودک ۴/۵ ساله در اتاق عمل یک بیمارستان از پیگیری قضایی این پرونده خبر داد.

یک دختربچه ۴/۵ ساله که برای عمل جراحی لوزه در بیمارستان بستری شده و به اتاق عمل رفته بود، جان باخت.

علیرضا محمدی دادستان رفسنجان گفت: این حادثه روز ۱۸ آذر در یکی از بیمارستان‌های رفسنجان رخ داد و با پیگیری‌های قضایی نسبت به تشکیل پرونده در این خصوص اقدام و مقرر شد پزشکی قانونی و دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان در اسرع وقت گزارش و نتیجه را در خصوص علت فوت کودک و هرگونه قصور یا تقصیر از ناحیه اشخاص حقیقی و حقوقی را اعلام کنند.

وی افزود: با توجه به اینکه حفظ تمامیت جسمانی اشخاص و نظارت مستمر و دقیق بر حوزه سلامت از وظایف دادستانی در راستای حفظ حقوق عامه است، موضوع فوق با جدیت و فوریت پیگیری خواهد شد و به منظور جلوگیری از تکرار چنین مواردی برخورد قاطع با مقصران حادثه انجام خواهد شد.

دادستان رفسنجان گفت: طبق گزارش واصله، فرایند احیای کودک به مدت حدود یک ساعت و ۲۰ دقیقه به طول انجامیده و تاکنون مشخص نشده به چه علت این فرایند به نتیجه نرسیده و با هرگونه قصور و کوتاهی از ناحیه هر شخص یا مرجعی برخورد خواهد شد.

وحید محمدی‌ شاهرخی رئیس دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان نیز گفت: این کودک زمانی که داروی بیهوشی گرفته، دچار ایست قلبی شده و فوت کرده است. تزریق داروی بیهوشی هم زیر نظر پزشک متخصص بیهوشی انجام شده است.

شاهرخی تصریح کرد: از همان دقایق ابتدایی که این اتفاق رخ داده، جلساتی برگزار شده و بررسی‌ها در حال انجام است. پس از انجام بررسی توسط دانشگاه علوم پزشکی و پزشکی قانونی، علت فوت این کودک اعلام خواهد شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: