کد خبر: ۹۶۲۷۰۷
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۴
تعداد بازدید: ۱۲۷
نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی گفت: علی‌رغم همه تلاش‌های دولت تاکنون نرخ تورم کاهش پیدا نکرده است و این نشان می‌دهد که ما دچار خطای محاسباتی در حوزه اقتصادی کشور هستیم.

عسگری: دچار خطای محاسباتی در حوزه اقتصادی هستیمبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایسنا، مهدی عسگری در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی و در مخالفت با کلیات لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ بیان کرد: دولت باید نسبت به وضعیت اقتصادی پاسخگو باشد. تلاش‌های زیادی از ابتدای دولت برای کاهش رشد نقدینگی، کاهش کسری بودجه، کاهش اضافه‌ برداشت از بانک‌ها و افزایش صادرات نفتی و غیرنفتی و افزایش حقوق کارگران و بازنشستگان با هدف کاهش نرخ تورم انجام شده است اما نرخ تورم در طول این مدت تغییری نداشته است.

وی در ادامه اظهار کرد: این موضوع نشان می‌دهد که علی‌رغم تمام تلاش‌های دولت یک جای کار اشکال دارد و ما دچار خطای محاسباتی شده‌ایم. تا کی قرار است ما براساس الگوی اقتصادی سرمایه‌داری حرکت کنیم. مادامی که ما بر روی این ریل حرکت کنیم نباید انتظار اصلاح را داشته باشیم.

نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: نابسامانی حوزه ارزی و اقتصاد دلاری و عملکرد مخرب بانک‌ها به خصوص بانک‌های خصوصی از جمله مواردی است که به اقتصاد کشور آسیب می‌زند.

انتهای پیام

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: