کد خبر: ۹۶۲۶۶۵
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۷
تعداد بازدید: ۱۹۴
شرکت تماد موفق شد مواد موثره پاپاورین هیدروکلراید را در مدار تولید قرار دهد.
مواد موثره پاپاورین هیدروکلراید در مدار تولید قرار گرفتبه گزارش خبرداغ به نقل از  روابط عمومی تیپیکو، شرکت تماد؛ بزرگترین تولید کننده مواد موثره دارویی نارکوتیک و غیر نارکوتیک کشور و یکی از شرکت های گروه دارویی تامین (TPICO) موفق شد مواد موثره پاپاورین هیدروکلراید را در مدار تولید قرار دهد. 
 
 دکتر یحیی میرزائی مدیر عامل شرکت تماد گفت:با توجه به اینکه ماده موثره پاپاورین هیدروکلراید یکی از محصولات نارکوتیک و دانش بنیان شرکت تماد می باشد و می تواند ارزش افزوده بالایی را ایجاد نماید، تیم تحقیقات این شرکت با بهبود کیفیت و روش تخلیص هدفمند این ماده موثره و تولید صنعتی آن، این محصول استراتژیک را به زودی عرضه و سهم جدیدی را در بازارهای بین المللی محقق می نماید.
 
 مدیر عامل شرکت تماد افزود:تیم تحقیقات شرکت تماد با استفاده از فناوری های به روز دنیا در افزایش راندمان، تخلیص بهینه مواد موثره، احیاء محصولات بالقوه و توسعه محصولات جدید در راستای جهش تولید و کمک به توسعه بازار، گام های موثری را برداشته است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: