کد خبر: ۹۶۲۶۳۲
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۱
تعداد بازدید: ۶۴۴
داوود منظور رییس سازمان برنامه و بودجه گفت: حتما همه ما دوست داریم در سالی که تورم نسبتا بالایی داشتیم حداقل ۲۵ یا ۳۰ درصد افزایش حقوق داشته باشیم. اما وقتی منابع خودمان را حساب و کتاب می‌کنیم، می‌بینیم که ظرفیت پرداخت ۳۰ درصد افزایش حقوق به شاغلین وجود ندارد.

رئیس سازمان برنامه و بودجه: ظرفیت پرداخت ۳۰ درصد افزایش حقوق به شاغلین وجود ندارد؛ اگر این کار را کنیم، تورم تشدید می‌شودداوود منظور رییس سازمان برنامه و بودجه گفت: وقتی منابع خودمان را حساب و کتاب می‌کنیم، می‌بینیم که ظرفیت پرداخت ۳۰ درصد افزایش حقوق به شاغلین وجود ندارد.

به گزارش خبرداغ به نقل از انتخاب، داوود منظور که در یک همایش اقتصادی سخن می گفت، اظهار داشت: حتما همه ما دوست داریم در سالی که تورم نسبتا بالایی داشتیم حداقل ۲۵ یا ۳۰ درصد افزایش حقوق داشته باشیم. اما وقتی منابع خودمان را حساب و کتاب می‌کنیم، می‌بینیم که ظرفیت پرداخت ۳۰ درصد افزایش حقوق به شاغلین وجود ندارد.

او اضافه کرد که در این صورت، این هزینه قطعی است، درآمد اتفاق نمی‌افتد و دولت ناتراز‌تر می‌شود. دولت که ناتراز شود به بانک مرکزی و بانک‌ها متوسل می‌شود. بانک‌ها که ناتراز شوند، اضافه برداشت اتافق می‌افتد، پایه پولی بالا می‌رود و تورم تشدید می‌شود.

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۵
0
0
اشکالی نداره قیمت ها رو هم به قیمت یکسال قبل برگردونید اصلا حقوق اضافه نکنین که تورم هم نشه .کل جامعه درامدشون با تورم میره بالا فقط کارگران و کارمندان نره بالا چون تورم درست میشه. فقط یه سوال از ایشون و وزیر کار دارم شما با ماهی 8 میلیون حقوق کارگری میتونین زندگی بچرخونین؟
وزیر کار بهتره اسمش عوض بشه و بگن وزیر دولت در مقابل کارگر
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۵
0
0
از مصادره 3.5 میلیارد دلار چای دبش پرداخت کنین . اگر پول ندارین حقوق های بالای 30 میلیون و افزایش ندید و حداقل حقوق را 40 درصد افزایش بدین . اینجور عدالت بر قرار میشه.
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: