کد خبر: ۹۶۲۳۹۷
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۰
تعداد بازدید: ۸۵
به نظر می‌رسد کار رضا درویش و یحیی گل‌محمدی در پرسپولیس به پایان رسیده و به زودی این دو نفر از این تیم جدا خواهند شد.

شایعه در شهر؛ جدایی درویش و گل‌محمدی قطعی شد؟/ رونمایی از دو گزینه جانشینیبه گزارش خبرداغ به نقل از  خبرآنلاین؛ شکست شب گذشته پرسپولیس مقابل الدحیل و حذف از لیگ قهرمانان آسیا خشم هواداران این تیم را به دنبال داشت. آن‌ها پس از بازی شب گذشته هم به تندی از عملکرد اعضای باشگاه انتقاد کردند و خواستار تغییرات شدند.

پس از باخت پرسپولیس و اتفاقات چند ماه اخیر مثل عملکرد ضعیف در نقل‌وانتقالات و حواشی استقبال از کریستیانو رونالدو حالا به نظر می‌رسد رضا درویش به انتهای دوران مدیریت خود در این تیم رسیده است.

حمیدرضا زیدوند، از مدیران اقتصادی و رییس کمیته استیناف و کمیته انضباطی خانه بزرگ ورزش کشور در کنار حمیدرضا گرشاسبی، مدیرعامل اسبق پرسپولیس و فولاد دو گزینه جدی برای تصاحب صندلی مدیریتی سرخپوشان هستند.

از طرفی با توجه به عملکرد ضعیف گل‌محمدی، بحث جدایی او هم وجود دارد و شایعاتی مبنی بر مذاکره با برانکو ایوانکوویچ هم به گوش می‌رسد.

شایعه در شهر؛ جدایی درویش و گل‌محمدی قطعی شد؟/ رونمایی از دو گزینه جانشینی

 

شایعه در شهر؛ جدایی درویش و گل‌محمدی قطعی شد؟/ رونمایی از دو گزینه جانشینی

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: