کد خبر: ۹۶۲۳۶۸
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۴
تعداد بازدید: ۱۲۲
وزیر اقتصاد گفت: اقدامات خوبی در کنترل نقدینگی و کاهش ناترازی بانک‌ها صورت گرفته که منجر به کاهش تورم شده و امیدواریم تا پایان سال همین ثبات قیمت‌ها را داشته باشیم.

خبر مهم وزیر اقتصاد درباره تورم و قیمت‌ها/ تورم تا پایان سال به چه عددی می‌رسد؟به گزارش خبرداغ به نقل از  خبرآنلاین، سید احسان خاندوزی امروز (سه شنبه) در حاشیه مراسم روز حسابدار اظهار کرد: در بخش تورم می‌بینیم که شتاب و سرعت افزایش قیمت‌ها کاهش پیدا کرده است.

وی افزود: هم در بخش کسری بودجه و هم در بخش بانکی کشور که بانک‌های ناتراز تعیین تکلیف شوند تا به مهار تورم کمک شود این دو اتفاق تقریبا مطابق هدفی که تعیین شده در نقدینگی و شبکه بانکی در حال رخ دادن است.

وزیر اقتصاد تاکید کرد: ان شاءالله بتوانیم تا پایان سال همین ثبات قیمت‌ها و کاهش تورم نسبت به سال گذشته را داشته باشیم.

خاندوزی درباره موضوع اتصال حساب شرکت‌ها به حساب خزانه گفت: به جز برخی شرکت‌ها و دانشگاه‌های علوم پزشکی که هنوز به دلیل اینکه به کارکنان و کادر درمان تسهیلات داده‌اند و باید تا پایان دوره تسهیلات اقساط برگردد، اقدامات سایر شرکت ها انجام شده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: