کد خبر: ۹۶۲۳۲۷
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۹
تعداد بازدید: ۱۲۸
فرمانده انتظامی شهرستان میامی از دستگیری یک سارق سیم و کابل برق خبر داد که انگیزه‌اش را برای سرقت را پرداخت مهریه همسرش عنوان کرد.

دزدی مرد جوان برای پرداخت مهریهبه گزارش خبرداغ به نقل از ایسنا: فرمانده انتظامی شهرستان میامی از دستگیری یک سارق سیم و کابل برق خبر داد که انگیزه‌اش را برای سرقت را پرداخت مهریه همسرش عنوان کرد.

سرهنگ حسین عجم فرمانده انتظامی شهرستان میامی اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت سیم و کابل برق در کلاته‌های شرقی و بخش کالپوش، رسیدگی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران آگاهی شهرستان میامی قرار گرفت.

وی ادامه داد: در جریان رسیدگی به نحوه چگونگی انجام سرقت‌ها، پلیس به فردی سابقه‌دار و معتاد مظنون شد که پس از هماهنگی‌های لازم دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل شد.

سرهنگ عجم از اعتراف متهم ۴۰ ساله سابقه‌دار به ۶ فقره سرقت سیم و کابل برق خبر داد و اظهار کرد: متهم انگیزه خود از انجام سرقت‌ها پرداخت مهریه همسرش و گرایش به مواد مخدر عنوان کرد.

فرمانده انتظامی میامی تصریح کرد: پرونده تکمیل و همراه سارق به دادسرا ارسال شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: