کد خبر: ۹۶۲۰۳۶
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۹
تعداد بازدید: ۲۰۸
برخی از همسران فوتبالیست‌های معروف این روزها حسابی شناخته شده‌اند و خودشان میلیونر به حساب می‌آیند.

جورجینا پولدارتر است یا آنتونلا همسر مسی؟به گزارش خبرداغ به نقل از ورزش سه : برخی از همسران فوتبالیست‌های معروف این روزها حسابی شناخته شده‌اند و خودشان میلیونر به حساب می‌آیند.

ستارگان فوتبال جهان نه تنها در زمین فوتبال، بلکه برای موفقیت در سطوح مختلف رقابت می‌کنند: تجاری، بازاریابی و مالی. از جمله این سطوح، ثروتی است که هر بازیکن و حتی گاهی اوقات همسران ستاره‌ها به دست می‌آورند که اخیراً یا به دلیل کار یا شهرت همسرشان ستاره شده‌اند.

روزنامه انگلیسی "SUN" گزارشی از ۱۰ همسر ثروتمند بازیکنان فوتبال چه سابق و چه فعلی منتشر کرد. در لیست ۱۰ همسر پولدار ستاره‌ها، آنتونلا روکوزو، همسر لیونل مسی، ستاره آمریکایی آرژانتین و اینتر میامی، از همتای خود، جورجینا رودریگز، نامزد کریستیانو رونالدو پرتغالی، بازیکن النصر عربستان پیشی گرفته است.

ویکتوریا بکهام همسر دیوید بکهام ستاره سابق انگلیس، منچستریونایتد و رئال مادرید و یکی از مالکان فعلی اینترمیامی در صدر فهرست ثروتمندترین همسران ستارگان فوتبال قرار گرفت.

به گزارش سان، ثروت ویکتوریا بکهام به ۵۵ میلیون پوند رسید که به لطف پولی است که از طریق کار در گروه معروف «اسپایس گرلز» در دهه نود قرن گذشته به‌دست آورده بود.

پیلار روبیو، همسر سرخیو راموس، کاپیتان سابق رئال مادرید و بازیکن فعلی سویا، با ثروت ۴۷ میلیون پوندی در رده دوم این فهرست قرار دارد. همسر راموس یک مجری ۴۵ ساله اسپانیایی است، اما قبل از آن به عنوان مدل کار می کرد.

آنا لواندوفسکا، همسر روبرت لواندوفسکی، مهاجم بارسلونا، با ثروتی که ۳۶ میلیون پوند تخمین زده می‌شود، سوم است. این زن ۳۵ ساله به لطف کارآفرینی و کار قبلی خود به عنوان قهرمان کاراته، ثروت خود را به‌دست آورد. در سال ۲۰۱۳، آنا به عنوان یک متخصص تغذیه مشغول به کار شد و به ارائه مشاوره و برنامه‌ریزی در مورد ورزش و تغذیه سالم پرداخت.

آن کاترین گوتزه، همسر ماریو گوتزه آلمانی، بازیکن سابق بایرن مونیخ و فعلی اینتراخت فرانکفورت است. آن کاترین دارای ۲۸ میلیون پوند ثروت است. این مدل ۳۳ ساله آلمانی علاوه بر حضور در یک سریال تلویزیونی در تبلیغات مجلات بین‌المللی نیز ظاهر شده است و ۲ میلیون دنبال کننده در شبکه اجتماعی "اینستاگرام" دارد.

آنتونلا روکوزو، همسر لیونل مسی، ستاره آرژانتینی و بهترین بازیکن جهان، با ۱۶ میلیون پوند، پنجمین همسر ثروتمند فوتبالیست‌ها محسوب می‌شود. آنتونلا علاوه بر کارش به عنوان سفیر صندوق کودکان سازمان ملل متحد (یونیسف) با شرکت‌های بین‌المللی از جمله آدیداس، آلو یوگا و ریکی سرکانی قراردادهای مالی امضا کرده است.

در رتبه ششم، کولین رونی، همسر وین رونی، بهترین گلزن تاریخ منچستریونایتد و مربی فعلی بیرمنگام سیتی قرار دارد. این زن با ۱۵ میلیون پوند ثروت به عنوان ستون‌نویس برای مجلات کودکان کار می‌کند. او همچنین با فروشگاه‌های آسدا قرارداد دارد و چندین کتاب از جمله زندگی نامه نوشته است.

در جایگاه هفتم، آنا ایوانوویچ، همسر باستین شواین اشتایگر، هافبک سابق آلمانی، قهرمان جام جهانی ۲۰۱۴ قرار دارد. ایوانوویچ تنیسور معروفی است که در سال ۲۰۰۸ به صدر رده بندی WTA رسید و در مسابقات اوپن فرانسه قهرمان شد و ۱۲ هفته در صدر رنکینگ باقی ماند تا اینکه در سال ۲۰۱۶ بازنشسته شد.

جورجینا رودریگز اسپانیایی، همسر کریستیانو رونالدو پرتغالی، ستاره النصر عربستان و مدل درخشان شبکه‌های اجتماعی با ۵۳ میلیون دنبال کننده است که با ثروت ۹ میلیون پوندی در رتبه هشتم قرار گرفت. ثروت جورجینا از مستندی که در نتفلیکس به نمایش درآورد با عنوان «من جورجینا هستم» به علاوه قراردادهای اسپانسری با برندهای معروفی مانند «پرادا»، «شانل» و «گوچی» به دست آمد.

پری ادواردز، خواننده رپ و نامزد معروف الکس اوکسلید چمبرلین، بازیکن سابق لیورپول، آرسنال و فعلی بشیکتاش ترکیه با ۳۰ سال سن، با ثروت ۷ میلیون پوندی در رتبه نهم این فهرست قرار گرفت.

در نهایت رکیپا واردی به دلیل حضور در برنامه‌های تلویزیونی محبوب مانند "من یک سلبریتی هستم" و "رقصیدن روی یخ" و همچنین همکاری در یک مستند با همسر وین رونی، کولین، شناخته شده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: