کد خبر: ۹۶۱۸۴۴
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۴۰۲ - ۰۷:۳۹
تعداد بازدید: ۷۸
مدیر اداره نظارت بر نظام های پرداخت بانک مرکزی گفت: تا پایان این ماه ارائه دسته چک های جدید تنها با ثبت اطلاعات متقاضی در سامانه املاک و اسکان امکانپذیر می شود.

خبر فوری برای متقاضیان چک بانکی/ شرط جدید بانک مرکزی برای صدور دسته چک اعلام شدبه گزارش خبرداغ به نقل از  خبرآنلاین، مانی یکتا با اعلام این خبر گفت: بانک مرکزی موظف است از ارائه برخی خدمات بانکی به کسانی که اقدام موثری در ثبت اطلاعات مسکن هایشان در سامانه املاک و اسکان انجام نداده اند، جلوگیری کند.

وی که در یک برنامه تلویزیونی صحبت می کرد، ادامه داد:با توجه به تعاملات مثبتی که با وزارت راه و شهرسازی داشتیم مقرر شد که به صورت مشخص در خصوص خدمت درخواست صدور دسته چک جدید در فاز اول و فاز دوم در خصوص خدمات مرتبط با انتقال وجه کارتی از طریق برنامک های هوشمند تلفن همراه همکاری کنیم.

مدیر اداره نظارت بر نظام های پرداخت بانک مرکزی اضافه کرد: این موضوع از یک هفته قبل آغاز شده و تا پایان این ماه ادامه دارد. مستندات و اطلاعات آن را دریافت کردیم و به زودی نیز عملیاتی می شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: