کد خبر: ۹۶۱۳۱۴
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۷
تعداد بازدید: ۱۲۴
وزیر بهداشت گفت: ۲۵ هزار مجوز جذب داشتیم که ۱۴ هزار فرصت آن مربوط به رشته پرستاری بود که مهرماه آزمون آن برگزار و هم‌اکنون در مراحل مصاحبه است و تا یک ماه آینده در کل کشور مشغول به کار خواهند شد.
خبر استخدامی وزیر بهداشت برای ۱۴ هزار پرستاربه گزارش خبرداغ به نقل از فارس: وزیر بهداشت گفت: ۲۵ هزار مجوز جذب داشتیم که ۱۴ هزار فرصت آن مربوط به رشته پرستاری بود که مهرماه آزمون آن برگزار و هم‌اکنون در مراحل مصاحبه است و تا یک ماه آینده در کل کشور مشغول به کار خواهند شد.

بهرام عین‌اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی صبح امروز در حاشیه افتتاح بیمارستان امام خمینی(ره) شهریار با بیان اینکه یکی از برنامه‌های ما تکمیل کمربند جنوبی تهران از نظر درمان است، اظهار کرد: در این راستا نزدیک به ۱۷۰۰ تخت درمان تا به امروز افتتاح شده و ۱۴۰۰ تخت دیگر نیز بر این ظرفیت افزوده خواهد شد.

وی گفت: بیمارستان امام خمینی(ره) شهریار با تمامی بخش‌های درمانی، یک بیمارستان جامع است که ۴۲ تخت اورژانس و ۱۰ تخت اتاق عمل دارد و تمامی درمان‌های لازم در آن پیش‌بینی‌شده و کاملاً به‌روز است.

وزیر بهداشت و درمان و آموزش پزشکی ادامه داد: این بیمارستان در جهت رفاه حال مردم جنوب تهران تحت پوشش بیمه نیز قرار دارد.

عین‌اللهی تصریح کرد: ۲۵ هزار مجوز جذب داشتیم که ۱۴ هزار فرصت آن مربوط به رشته پرستاری بود که مهر ماه آزمون آن برگزار و هم‌اکنون در مراحل مصاحبه است و تا یک ماه آینده در کل کشور مشغول به کار خواهند شد.

بیمارستان امام خمینی(ره) شهریار امروز توسط رئیس جمهوری افتتاح می‌شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: