کد خبر: ۹۶۱۲۲۸
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۸
تعداد بازدید: ۱۷۳
براساس اعلام کارگروه شرایط اضطراری گرد و غبار خراسان رضوی، کلیه فعالیت‌های آموزشی تمامی مراکز آموزشی باید به صورت غیر حضوری و در بستر سامانه شاد و وبینار در نوبت عصر تا پایان امروز در مشهد، نواحی هفت‌گانه، تبادکان، احمدآباد و رضویه انجام شود. همچنین کلیه فعالیت‌های ورزشی در محیط‌های باز و بسته تعطیل خواهد بود.

مدارس نوبت عصر این استان امروز تعطیل شدبه گزارش خبرداغ به نقل از ایسنا : براساس اعلام کارگروه شرایط اضطراری گرد و غبار خراسان رضوی، کلیه فعالیت‌های آموزشی تمامی مراکز آموزشی باید به صورت غیر حضوری و در بستر سامانه شاد و وبینار در نوبت عصر تا پایان امروز در مشهد، نواحی هفت‌گانه، تبادکان، احمدآباد و رضویه انجام شود. همچنین کلیه فعالیت‌های ورزشی در محیط‌های باز و بسته تعطیل خواهد بود.

دقایقی پیش در کارگروه شرایط اضطراری گرد و غبار خراسان رضوی که در اداره کل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی برگزار شد، مهدی اله‌پور، مدیر کل حفاظت از محیط زیست استان بیان کرد: پس از اعلام امروز صبح دانشگاه علوم پزشکی به دبیرخانه این کارگروه جهت تشکیل جلسه، جلسه اضطرار به صورت فوری تشکیل و پس از بررسی‌های کارشناسی با تاکید بر آمادگی کامل دستگاه‌های خدمات رسان، امدادی و درمانی از مردم خواست تا از ترددهای غیرضروری پرهیز کنند و مصوبات به شرح ذیل تصمیم‌گیری شد.

دبیر کارگروه شرایط اضطراری گرد و غبار خراسان رضوی اعلام کرد: کلیه فعالیت‌های آموزشی تمامی مراکز آموزشی در نوبت عصر تا پایان امروز در مشهد، نواحی هفت گانه، تبادکان، احمدآباد و رضویه به صورت غیر حضوری و در بستر سامانه شاد و وبینار انجام شود. همچنین کلیه فعالیت‌های ورزشی در محیط‌های باز و بسته در نوبت عصر تعطیل است.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان گفت: از صبح امروز اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی، کلیه فعالیت‌های ورزشی در مدارس را ممنوع اعلام کرد.در این کارگروه مقرر شد، اداره کل هواشناسی استان برای شهرستان مشهد به صورت مجزا و جداگانه هشدار های لازم را اعلام نماید.

وی افزود: منشاء این پدیده امروز صبح از حوزه شمال شرقی و غرب استان اعلام شد و طبق اعلام اداره کل هواشناسی استان از عصر امروز وضعیت به صورت کاهشی خواهد بود.

اله‌پور تاکید کرد: جلوگیری از تردد افراد دارای بیماری زمینه‌ای تنفسی و قلبی، کودکان، افراد سالخورده، مادران باردار و افراد دچار حساسیت‌های پوستی در سطح شهر به شدت توصیه می‌شود و آنان باید فعالیت‌های بدنی، پیاده‌روی، ورزش، خرید و یا پیگیری سایر امور خود را به وقت دیگری موکول کنند.

وی تاکید کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی مکلف به اطلاع‌رسانی صحیح به مجموعه کارکنان و زیر مجموعه‌های مدیریتی و نظارت بر اجرای صحیح موضوع را خواهند داشت و همچنین فرمانداران شهرستان‌ها در خصوص تشکیل جلسات شرایط اضطرار و اتخاذ تصمیمات لازم اقدام نمایند.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان بیان کرد: اعلام این مصوبات به منزله ابلاغ رسمی به کلیه دستگاه ها و نهادهاست. برای پیش بینی وضعیت هوا فردا شهر مشهد، امروز ساعت ۱۸ جلسه اضطرار برگزار خواهد شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: