کد خبر: ۹۶۱۱۷۲
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۰
تعداد بازدید: ۱۸۹
مرد شیشه‌ای که نیمه‌شب اعضای خانواده برادرش را در اصفهان قتل‌عام کرده بود، وقتی خود را در محاصره مأموران دید، خودکشی کرد.

به گزارش خبرداغ به نقل از ایران: مرد شیشه‌ای که نیمه‌شب اعضای خانواده برادرش را در اصفهان قتل‌عام کرده بود، وقتی خود را در محاصره مأموران دید، خودکشی کرد.

سرهنگ حسین بساطی فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان در تشریح این جنایت هولناک گفت: ساعت حدود یک و ۳۰ دقیقه بامداد سه‌شنبه مأموران کلانتری ۲۰ فرماندهی انتظامی شهرستان اصفهان در پی تماس تلفنی شهروندان با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ از قتل مسلحانه سه عضو یک خانواده در یکی از منازل محله ملک‌شهر اصفهان مطلع شدند و بلافاصله در محل حادثه حضور یافتند.

 

قتل‌عام هولناک خانوادگی ساعت یک بامداد با سلاح گرم

 

وی افزود: مأموران پس از حضور در محل با اجساد دو زن و یک مرد روبه‌رو شدند و مردی مسلح را مشاهده کردند که قصد داشت سه کودک خانواده را نیز به قتل برساند اما هنگاهی که برای دستگیری وی اقدام کردند و متهم خود را در محاصره مأموران دید، گلوله‌ای به سینه خودش نیز شلیک کرد که بلافاصله مأموران وی را دستگیر و به وسیله آمبولانس به بیمارستان منتقل کردند اما با وجود تلاش پزشکان جان خود را از دست داد.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان در تشریح جزئیات این حادثه گفت: قاتل ۴۴ ساله معتاد به هروئین و شیشه بود که بر اثر توهمات ناشی از مصرف مواد به صورت جنون‌آمیز ابتدا برادرزاده‌اش و شوهر و خواهر او را در حالی که خواب بودند، با ضربه‌های آجر مجروح کرده و سپس با استفاده از اسلحه‌ای که در خانه بوده، به آنها شلیک کرده است. وی همچنین قصد کشتن سه کودک این خانواده را نیز داشت که با اقدام به‌موقع و محاصره وی توسط پلیس امکان این کار را پیدا نکرده و این کودکان از مرگ حتمی نجات یافتند.

سرهنگ بساطی با بیان اینکه قاتل در کمترین زمان توسط مأموران دستگیر شد و از اتفاقات احتمالی دیگر توسط متهم جلوگیری به عمل آمد، خاطرنشان کرد: تحقیقات در خصوص ابعاد این حادثه در دست بررسی است

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: