کد خبر: ۹۶۰۹۳۰
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۸
تعداد بازدید: ۸۵
بازیکن سابق پرسپولیس گفت: باید قبول کنیم پرسپولیس این روزها حالش خوب نیست و خود یحیی این را بهتر از هرکس دیگری می‌داند. از پرسپولیس توقع بازی بهتری می‌رود و امیدوارم این تیم از لحاظ روحی و روانی بهتر شود.

پرسپولیس زمان خوبی باختبه گزارش خبرداغ به نقل از ایسنا: بازیکن سابق پرسپولیس گفت: باید قبول کنیم پرسپولیس این روزها حالش خوب نیست و خود یحیی این را بهتر از هرکس دیگری می‌داند. از پرسپولیس توقع بازی بهتری می‌رود و امیدوارم این تیم از لحاظ روحی و روانی بهتر شود.

محمد برزگر، بازیکن سابق پرسپولیس درباره باخت این تیم مقابل سپاهان در لیگ برتر اظهار کرد: پرسپولیس مقابل سپاهان خیلی ضعیف کار کرد و هیچ برنامه‌ای برای گلزنی نداشت و در مقابل سپاهان به دنبال برد در این دیدار بود و توانست به هدف خود هم برسد. یک گل از راه دور و یک اخراجی حاصل دیدار مقابل سپاهان برای پرسپولیس بود.

او ادامه داد: بازی مقابل سپاهان ۶ امتیازی بود زیرا دو تیم در بالای جدول بودند و هر دو تیم مدعیان قهرمانی هستند. باید قبول کنیم پرسپولیس این روزها حالش خوب نیست و خود یحیی این را بهتر از هرکس دیگری می‌داند. از پرسپولیس توقع بازی بهتری می‌رود و امیدوارم این تیم از لحاظ روحی و روانی بهتر شود.

برزگر درباره اختلاف امتیازی بالا در صدرجدول بیان کرد: جبران این اختلاف امتیاز در ادامه سخت خواهد شد. استقلال همچنان در بالای جدول در حال بردن است و پرسپولیس باید این اختلاف را جبران کند. اگر یادتان باشد پرسپولیس فصل گذشته در ۶ بازی آخر نیاز به برد داشت و همین کارش را سخت کرده بود. این باخت زمان خوبی بود و به تیم کمک خواهد کرد تا نقاط ضعفش مشخص شود تا کادرفنی بتواند آن را برطرف سازد.

بازیکن سابق پرسپولیس درباره کمبود مهاجم در این تیم توضیح داد: بنده از ابتدای فصل گفتم این تیم نیاز به یک مهاجم شش‌دانگ دارد که به نظرم خارجی باشد بهتر است زیرا می‌تواند در آسیا هم به تیم کمک کند. شهاب زاهدی مهاجم خوبی است اما همیشه یکنواخت نیست و همین کار را مشکل می کند.

او درباره تعطیلی دوباره لیگ برتر گفت: این وقفه به پرسپولیس کمک می کند تا شرایطش را بهتر کند. این فرصت خوبی است تا پرسپولیس از لحاظ روحی و روانی بهتر شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: