کد خبر: ۹۶۰۸۵۴
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۱
تعداد بازدید: ۱۱۶
رسانه انگلیسی از دلیل علاقه مندی باشگاه منچستر یونایتد به ستاره ایرانی پورتو خبر داد.

وظیفه طارمی در منچستر مشخص شدبه گزارش خبرداغ به نقل از فارس : رسانه انگلیسی از دلیل علاقه مندی باشگاه منچستر یونایتد به ستاره ایرانی پورتو خبر داد.

مهدی طارمی ستاره تیم ملی کشورمان و عضو باشگاه پورتو با درخشش در لیگ پرتغال مشتریان زیادی پیدا کرده است. ستاره ایرانی تابستان گذشته از سوی چندین باشگاه بزرگ اروپا مورد توجه قرار گرفت.

در چند روز گذشته رسانه های انگلیس از گزینه بودن مهدی طارمی برای منچستر یونایتد خبر داد. اریک تن هاگ سرمربی شیاطین سرخ به دنبال جذب مهاجمی است تا بتواند خط حمله اش را در ژانویه تقویت کند.

در جدیدترین خبر سایت «oldtraffordfaithful» انگلیس که اخبار باشگاه منچستر یونایتد را پوشش می دهد از وظیفه مهدی طارمی در صورت انتقال به الدترافورد خبر داد.

این رسانه انگلیسی نوشت: باشگاه منچستر یونایتد تابستان برای جذب راسموس هوجلوند ستاره دانمارکی هزینه زیادی کرد. این مهاجم هرچند نتوانسته عملکرد چندان مطلوبی داشته باشد اما آینده خوبی در انتظارش است.

اریک تن هاگ می خواهد با جذب مهدی طارمی که تجربه زیادی دارد تا بار مسئولیت خط حمله را از دوش هوجلوند سبک تر کند تا این مهاجم ۲۰ ساله بتواند بهتر خودش را با فضای جدید هماهنگ کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: