کد خبر: ۹۶۰۷۳۹
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۸
تعداد بازدید: ۸۵
مهاجم سوئدی پرسپولیس حداقل تاثیرگذاری را در آخرین بازی تیمش داشت.

آمار عجیب مهاجم اول پرسپولیس مقابل استقلالبه گزارش خبرداغ به نقل از ورزش سه : مهاجم سوئدی پرسپولیس حداقل تاثیرگذاری را در آخرین بازی تیمش داشت.

سه امتیاز بازی پرسپولیس با استقلال تاجیکستان از جهت اینکه سرخ‌ها در دو بازی بعدی مقابل دو تیم سرسخت الدحیل و النصر قرار می‌گیرند بسیار اهمیت داشت و همچنین می‌توانست حتی سرخ‌ها را برای اول شدن در گروه و صعود بدون دغدغه امیدوار نگه دارد.

اما نمایش کم رمق پرسپولیس سرماخورده به خصوص در نیمه دوم باعث شد دو امتیاز ارزشمند در دوشنبه جا بماند. در این بین نمایش ضعیف نبیل باهویی بیش از هر بازیکنی توی ذوق می‌زد.

او که طبق سایت‌های آماری به عنوان ضعیف‌ترین بازیکن زمین شناخته شد، فرصت بسیار زیادی در این بازی با قرار گرفتن در ترکیب اصلی داشت اما در طول هشتاد دقیقه حضورش در بازی گم شده بود!

او که نتوانست هیچ شوتی به سمت دروازه بزند، حداقل لمس توپ را داشت و از شش پاس او در این مسابقه تنها نیمی از آن‌ها به مقصد رسیدند. او همچنین دو نبرد هوایی موفق هم داشت و در باقی آمار عدد صفر جلوی نامش ثبت شده است تا خنثی ترین بازیکن میدان لقب بگیرد.

هواداران پرسپولیس به‌خاطر دارند که لئاندرو پریرا، مهاجم خارجی فصل پیش‌شان در بازی قبلی پرسپولیس و سپاهان با بازی بد و اخراجش در نیمه اول حسابی این تیم را به دردسر انداخته بود و بدون شک بازی کردن نبیل باهویی با این سطح از آمادگی مقابل سپاهان باانگیزه ممکن است اتفاقات مشابهی را رقم بزند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: