کد خبر: ۹۶۰۶۴۹
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۸
تعداد بازدید: ۱۱۴
نماینده مردم آزادشهر و رامیان در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه مسلماً سرزمین قدس شریف به دست صاحبان اصلی آن می‌افتد، گفت: قطعاً حضور سران کشورهای غاصب و کمک‌کننده به رژیم صهیونیستی کمکی به این رژیم نمی‌کند و ان‌شاءالله شاهد پیروزی مردم فلسطین در سرزمین‌های قدس شریف باشیم.

کوهساری: مسلماً سرزمین قدس شریف به دست صاحبان اصلی آن می‌افتدبه گزارش خبرداغ ، غلام‌علی کوهساری در گفت‌وگو با ایسنا ضمن محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی در غزه گفت: همانطور که رهبر انقلاب اسلامی طی هفته‌های گذشته تاکید کردند، رژیم آمریکا در جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم فلسطین شریک جرم است و اگر حمایت‌های آمریکا نبود، تا به حال این رژیم منحوس از روی کره زمین محو شده بود.

وی با ابراز امیدواری نسبت به محو و ساقط شدن رژیم صهیونیستی از روی زمین، تاکید کرد: با توجه به وعده قطعی خداوند درباره برداشته شدن شر فاسدان از زمین و پیروزی مستضعفان، امیدواریم سرزمین قدس شریف به دست صاحبان اصلی آن یعنی مردم خوب و عزیز فلسطین برسد؛ مسلماً این اتفاق خواهد افتاد؛ اگرچه در این راه مردم فلسطین و جهان اسلام سختی‌های بسیاری را باید تحمل کنند اما پیروزی قطعی را برای مردم مظلوم فلسطین می‌بینیم.

این نماینده مجلس همچنین با اشاره سفر سران برخی کشورهای مدعی حقوق بشر به سرزمین‌های اشغالی و دیدار با مقامات رژیم صهیونیستی اظهار کرد: حضور سران کشورهای شرور در سرزمین اشغالی فلسطین هیچ کمکی به رژیم جنایتکار صهیونیستی نخواهد کرد و مسلماً اتفاقی که باید، می‌افتد؛ قطعاً حضور سران کشورهای غاصب و کمک کننده به رژیم اسرائیل کمکی به این رژیم نمی‌کند و ان شاءالله شاهد پیروزی مردم فلسطین در سرزمین‌های قدس شریف باشیم.

انتهای پیام

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: