کد خبر: ۹۶۰۶۰۶
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۹
تعداد بازدید: ۱۷۸
نماینده بندر عباس گفت: در شرایطی که امت اسلامی و حق جویان عالم به دنبال اتحاد و همدلی هستند، پخش نظرات نفرت آمیز خانم منصوره معصومی اصل در صداوسیما جمهوری اسلامی، هیزمی بر آتش جریان نفاق و نفوذ بود.

واکنش مجلسی ها به جنجال کارشناس زن صداوسیما /نفرت پراکنی نکنید /حواسمان به ‎ الی کوهن ها باشد /تمامیت خواهی ممنوع!به گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین، اخیرا منصوره معصومی اصل، در یکی از برنامه های صداوسیما که به عنوان کارشناس حضور داشت، خطاب به مسئولان شبکه افق گفته بود: چرا ابطحی و آذری جهرمی را به تلویزیون دعوت می‌کنید؟ این مملکت مال حزب اللهی‌هاست.

این اظهارات جانب نگرانه توسط عضو حلقه نواصول‌گرایی شریان، واکنش های زیادی در میان گروه های مختلف سیاسی از جمله اصولگرایان و جبهه پایداری در پی داشت.

 

مراقب دوقطبی های کاذب باشیم

در همین راستا احمد امیرآبادی فراهانی نماینده قم و عضو کمیسیون اجتماعی مجلس در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: ‏ایران عزیز و رهبری بزرگوار آن متعلق به همه ایرانیان است.
حزب الهی یعنی فدایی اسلام ، ایران و ایرانیان در مقابل دشمنان انقلاب اسلامی و ملت ایران مراقب دوقطبی های کاذب و دشمن شاد کن باشیم. ایران قهرمان...

انتقاد از نفرت افکنی کارشناس صداوسیما

همچنین محمد آشوری تازیانی نماینده بندرعباس، قشم، ابوموسی، حاجی آباد و خمیر و عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی در این شبکه اجتماعی نوشت: سردار دلها حاج ‎ قاسم سلیمانی همواره عامل وحدت و یکی شدن مردم بودند. در شرایطی که امت اسلامی و حق جویان عالم به دنبال اتحاد و همدلی هستند، پخش نظرات نفرت آمیز خانم منصوره معصومی اصل در صداوسیما جمهوری اسلامی، هیزمی بر آتش جریان نفاق و نفوذ بود. حواسمان به ‎ الی کوهن ها باشد.

هر نوع تمامیت‌خواهی در نقل یا فعل انحراف از گفتمان انقلاب است

زهره سادات لاجوردی عضو هیأت رئیسه کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی نیز در واکنش به اظهارات وی، ضمن اشاره به سیره امامین انقلاب و شهدا به ایسنا گفت: در زمان امام خمینی(ره) و پس از ایشان یعنی در دوران هدایت جامعه توسط رهبر معظم انقلاب، مسیر حاکمیت و سیاست‌های کشور هرگز در راستای تمامیت‌خواهی افراد یا گروه‌های خاصی نبوده و هیچ یک از شهدای مظلوم ما که گاها در مناصب مهمی قرار داشتند هرگز در زمان حیات برای خود و خانواده‌هایشان، سهم و حق ویژه‌ای قائل نبودند.

نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی افزود: همچنین ظهور بالقوه مردم‌سالاری در کشور ما تا جایی فعلیت یافته که علی‌رغم خسارات فراوان داخلی و بین المللی ناشی از روی کار بودن برخی افراد و دولت‌ها، همواره به نظر اکثریت مردم احترام گذاشته شده است. لذا ما معتقدیم که وظیفه گروه‌های مختلف سیاسی و غیرسیاسی خدمت به مردم و میهن عزیزمان ایران است و هر نوع تمامیت خواهی در نقل یا فعل را انحراف از گفتمان انقلاب می‌دانیم.

وی با بیان اینکه رمز پیروزی ما در انقلاب اسلامی در مواجهه با هجمه‌ها و فتنه‌های داخلی و خارجی وحدت کلمه و انسجام ملی بوده و هست، افزود: مرزبندی ما با کسانی است که به اسم ایران و ایرانی در خط مقابل ملت شهیدپرور و رهبری حکیم و فرزانه آن قدم و قلم می‌زنند و دانسته یا گاهاً نادانسته در زمین دشمن بازی می‌کنند.

لاجوردی در پایان گفت: شایسته و بایسته است که به حرمت خون شهیدان عزیز همه ما با همه توان و امکانات در شاهراه اتحاد و همبستگی و دوام و قوام نظام پرافتخار جمهوری اسلامی و ایران سربلندمان کوشا باشیم و با هوشیاری و بیداری نسبت به اظهارات و اقدامات وحدت‌شکن با هرگونه تفرقه‌انگیزی مقابله کنیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: