کد خبر: ۹۶۰۵۶۶
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۳
تعداد بازدید: ۱۵۱
وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران ، با اشاره به تداوم حمایت های آمریکا از رژیم صهیونسیتی در کشتار مردم فلسطین گفت : کاخ‌سفید ترجیح می‌دهد همچنان شریک جرم باشد و رژیم فروپاشیده اسراییل را به بهای تقابل با افکار عمومی جهانیان همراهی کند.

امیر عبداللهیان: کاخ سفید ترجیح می‌دهد همچنان شریک جرم باشدبه گزارش خبرداغ ، وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران ، با اشاره به تداوم حمایت های آمریکا از رژیم صهیونسیتی در کشتار مردم فلسطین گفت : کاخ‌سفید ترجیح می‌دهد همچنان شریک جرم باشد و رژیم فروپاشیده اسراییل را به بهای تقابل با افکار عمومی جهانیان همراهی کند.

به گزارش خبرآنلاین، حسین امیر عبداللهیان در صفحه اجتماعی ایکس در این ارتباط نوشت :« بیش از ١٢۰ کشور خواستار توقف جنگ شدند. میلیون‌ها نفر در شهرهای مختلف جهان از جمله واشنگتن در حمایت از فلسطین و محکومیت جنایت جنگی در خیابان‌ها هستند، اما کاخ‌سفید ترجیح می‌دهد همچنان شریک جرم باشد و رژیم فروپاشیده اسراییل را به بهای تقابل با افکار عمومی جهانیان همراهی کند.»

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: