کد خبر: ۹۶۰۵۱۲
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۷
تعداد بازدید: ۱۵۷
«حازم قاسم»، سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی «حماس»، امروز یک‌شنبه، ۵ نوامبر به سخنان وزیر رژیم صهیونیستی مبنی بر حمایت از بمباران اتمی نوار غزه، واکنش نشان داده و آن را نشانی از «تروریسمِ اسرائیل» توصیف کرد.

واکنش حماس به درخواست مقام صهیونست برای بمباران اتمی غزهبه گزارش خبرداغ به نقل از فارس: «حازم قاسم»، سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی «حماس»، امروز یک‌شنبه، ۵ نوامبر به سخنان وزیر رژیم صهیونیستی مبنی بر حمایت از بمباران اتمی نوار غزه، واکنش نشان داده و آن را نشانی از «تروریسمِ اسرائیل» توصیف کرد.

براساس گزارش خبرگزاری فلسطینی «شهاب»، قاسم تاکید کرد: اظهارات وزیر به اصطلاح میراث در دولت اشغالگر، مبنی بر اینکه انداختن بمب اتم به غزه یک گزینه است، منعکس‌کننده تروریسم بی‌سابقه‌ای است که این دولت و اطرافیانش، علیه ملت ما فلسطین اعمال می‌کنند؛ این تروریسم خطری برای کل منطقه و جهان است.

«عمیخای الیاهو» وزیر میراث رژیم صهیونیستی عضو حزب «قدرت یهودیت» متعلق به «ایتمار بن‌گوویر»، به عنوان دومین مقام کابینه و ائتلاف حکومتی تل‌آویو، اخیراً خواستار بمباران غزه با بمب اتم شده بود.

«بنیامین نتانیاهو»، نخست‌وزیر کابینه اشغالگر به این درخواست واکنش نشان داده و با بیان اینکه «صحبت وزیر عمیخای الیاهو کاملا با واقعیت بیگانه است» اذعان کرد: «ارتش اسرائیل طبق بالاترین استانداردهای قانون بین‌الملل عمل می‌کند».

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: