کد خبر: ۹۶۰۵۰۹
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۴
تعداد بازدید: ۱۹۰
مهمان خانم صداوسیما که با صدای بلند اعلام کرد: «این مملکت مال حزب اللهی هاست»؛ عضو شورای مرکزی شریان است.

کشف هویت زنی که گفت «این مملکت مال حزب اللهی هاست» /چند هزار میلیارد تومان پول خرج این جمله شده /دختر معصومی دنبال مناظره با فائزه هاشمی بود!به گزارش خبرداغ به نقل از انتخاب: مهمان خانم صداوسیما که با صدای بلند اعلام کرد: «این مملکت مال حزب اللهی هاست»؛ عضو شورای مرکزی شریان است.

عصر روز گذشته، ویدیویی در مرکز توجهات شبکه های اجتماعی قرار گرفت؛ مهمان خانم صداوسیما که با صدای بلند اعلام کرد: «این مملکت مال حزب اللهی هاست».

اما این مهمان جنجالی کیست؟

منصوره معصومی اصل در اینستاگرامش خود را دارای دکترای علوم قرآنی و مشاوره خانواده و قبل ازدواج و مدیر موسسه بیت‌النور معرفی کرده است. او البته پیشتر هم جنجال به پا کرده است. در اردیبهشت سال ۱۴۰۰، ویدیویی در صفحه ی اینستاگرام معصومی منتشر شد؛ ویدیویی که در آن، دختری کوچک، فائزه هاشمی را به مناظره فرامی خواند. این دختر اما فرزند منصوره معصومی بود.

 

پس از آنکه فائزه هاشمی، دعوت به مناظره را پذیرفت، او گفت : «سلام فائزه خانم، من امروز در سایت‌ها دیدم شما پیشنهاد مناظره با من را قبول کردید و آماده‌ مناظره با من شدید. به قول خودتان شما کاندیدای ریاست‌جمهوری هستید و شما می‌توانید از مناظره با من سوءاستفاده کنید و من این فرصت را به شما نمی‌دهم. و البته شما قطعا باید ردصلاحیت شوید. ان‌شاءا... مناظره‌ ما باشد برای بعد از انتخابات. آهان، راستی من فصل امتحاناتم است و باید امتحاناتم را خوب بدهم تا آدم خوبی باشم، تا در آینده عاقبت به شر نشوم.»

در ویدیویی دیگر، او به یکی دیگر از مهمانان صداوسیما می تازد و می گوید: «آخه صداوسیما یک مهمان دعوت می‌کند که لباس رسول خدا به تن دارد و خیلی مرموز می‌گوید ما عرب نیستیم؛ لباس رسول خدا که یک عرب است تن توست.»

در ویدیویی دیگری که چندین هفته ی پیش در فضای مجازی تحت عنوان یک فعال اصولگرا از منصوره معصومی منتشر شد، او خواستار افزایش «سواد سیاسی» جامعه شده و تاکید می کند که «ایران تا ۸ تا ۱۰ سال آینده بهشت روی زمین خواهد شد؛ تازه من ارفاق کردم»

معصومی که حضور فعالی در فضای مجازی و صداوسیما دارد، در انتخابات مجلس یازدهم نیز از کرج کاندیدا شد اما ناکام ماند.

عضویت در گروه انتخاباتی نزدیک به دولت و جریان پایداری

معصومی عضو شورای مرکزی «شبکه راهبردی یاران انقلاب اسلامی» یا به اختصار «شریان» است، گروهی انتخاباتی که به نظر برای حذف محمدباقر قالیباف و نزدیکانش از مجلس بعدی تشکیل شده و از همان روزهای نخست موجب اختلاف شدید بین تیم قالیباف و رئیسی شده است.

بیستم مرداد، محمود رضوی مشاور قالیباف با ادبیاتی کنایه آمیز درمورد «شریان» و حمید رسایی که او نیز عضو شورای مرکزی «شریان» است، نوشت: شیخ سوپر انقلابی با سودای مجلس، مسئول انتخابات تشکیلات غیرقانونی وزیر ساخته شده است.

او در ادامه بگومگویی با حسن روزی طلب مدیر مسئول روزنامه ایران که پیشتر در رسانه های جریان پایداری فعال بود، با اشاره به مهرداد بذرپاش وزیر راه گفت: وزیر پدرخوانده شریان باید جواب بده؟ کی به رسائی خط تخریب مجلس میده؟

نخستین مجمع عمومی شبکه راهبردی یاران انقلاب اسلامی (شریان) روز پنجشنبه (۱۱ اسفند) سال گذشته در سالن همایش‌های مسجدالنبی(ص) واقع در منطقه ولنجک تهران با حضور امیرحسین قاضی زاده هاشمی معاون رئیس جمهور، مهرداد بذرپاش وزیر راه وشهرسازی و جمعی از نمایندگان مجلس و شخصیت‌های تندروی سیاسی برگزار شد، و در این نشست ۳۱ عضو شورای مرکزی این شبکه انتخاب شدند.

حدود سه ماه پس از برگزاری اولین مجمع عمومی شریان، دومین جلسه این تشکل سیاسی با عنوان همایش «آرمان امام در شریان امت» با حضور حسینی معاون پارلمانی رئیس جمهور، ذوالنور نائب رئیس مجلس و جمعی از چهره های سیاسی برگزار شد و سپس چند روز بعد حمید رسایی در جلسه شورای مرکزی شریان به عنوان مسئول کمیسیون انتخابات انتخاب شد.

معصومی «واقعیت را گفت»

برخی تحلیلگران و ناظران معتقدند که آنچه منصوره معصومی بیان کرد، واقعیت پنهان و سانسور نشده آنچه در ذهن جریان اصولگرا می گذرد، است. احمد زیدآبادی روزنامه نگار و فعال سیاسی در واکنش به ویدیوی منتشره از معصومی نوشت: «واقعیت را همین خانم در برنامۀ زندۀ صدا و سیما گفته است: "مملکت مال حزب‌اللهی‌هاست! " من به سهم خود از این خانم به دلیل بیان واقعیت تشکر می‌کنم. ما که این حرف را می‌زنیم، رو ترش می‌کنند که چرا سیاه‌نمایی و نشر اکاذیب می‌کنیم!»

محمدجواد آذری جهرمی وزیر پیشین ارتباطات اما نوشت: ««مملکت» که فقط متعلق به «حزب الهی ها» نیست؛ در این کشور عزیزانی از سایر ادیان و مذاهب هم زندگی می‌کنند، علاوه بر آن جمعی از مسلمانان هم اعتقاد به آنچه که عده‌ای خود حزب الهی خوانده می‌گویند، ندارند. ایران متعلق به همه این عزیزان هم هست. هر چند برای ایامی عده‌ای سیاست را خالص سازی کردند، اما یقینا ملت به آن‌ها اجازه خالص سازی مملکت را نخواهد داد. »

محمدعلی ابطحی معاون رئیس جمهور در دوره اصلاحات گفت: حضور این خانم در تلویزیون کار خوبی ست؛ باید مردم با این تفکرات هم آشنا شوند، اما خدا کند که مسئولان کشور باور نکنند؛ بداننند ایران مال ایرانی هاست.»

مصطفی فقیهی روزنامه نگار معتقد است: «اینک، اینان تبدیل شده‌اند به یک چهره‌ی رسمیِ در «مدار»! و از این پس، مدعی هر چیزی خواهند شد. و عجیب نیست اگر فردا، ردای نمایندگی مجلس به تن کنند.» او افزود: «باید ببینیم این خطر بزرگ را، و جدی بگیریم این‌ اندیشه و نظریه‌ی هول‌ناکِ جبهه‌ی پایداری را که 'مملکت واس ماس! کُلی‌ش باس ماس!' هر کی هم غیر این فکر می‌کند، جمع کند و برود!»

داوود حشمتی روزنامه نگار نیز نوشت که اظهارات معصومی «مانیفست» تمامی جریان اصولگراست، «فقط او جرات کرده و صریح و بدون خودسانسوری بر زبان آن را جاری کرده است.»

بعلاوه، محمد رهبری روزنامه نگار و پژوهشگر جامعه شناس می گوید جریانی که معصومی نمایندگی می کند، اقلیتی ست که «اداره بسیاری از امور را در دست دارد.» او افزود: «تاسف بارتر اینکه همه این انتقادات به این فرد برایش رزومه خواهد شد.»

وحید اشتری هم در این خصوص نوشت: «جمله «این مملکت مال حزب اللهی هاست» کلی تئوریسین دارد چندین هزار میلیارد پول برایش خرج شده است چند دهه تجربه حکمرانی پشتش دارد و اعتقاد خیلی از آدم‌های بزرگ و صاحب منصب این مملکت است. آن ایده چند دهه حکمرانی را این بنده خدا فقط یک مقدار گل درشت بیان کرد و باعث این واکنش‌ها شد. خلاصه که انتقاد به یک خانم جلسه‌ای و افشاگری از سوابق و رزومه‌اش تقلیل ماجراست. اگر می‌دانید ریشه این تفکر کجاست و مصادیقش در سیاست‌گذاری‌ها و پول خرج کردن‌ها و تبعاتش چه بوده که خب ملت را سرکار نگذارید و اصل مطلب را بگویید. اگر نمی‌دانید که هیچ! راحت باشید.»

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: