کد خبر: ۹۶۰۳۰۸
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۵
تعداد بازدید: ۱۹۳
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس به این نکته اذعان کرد که تیمش بازی حساسی با صنعت نفت آبادان پیش رو دارد.

گل‌محمدی: اگر مورایس جای ما بود حرف‌های بدتری می‌زد!به گزارش خبرداغ به نقل از  خبرآنلاین؛ یحیی گل‌محمدی در نشست خبری پیش از دیدار تیم فوتبال پرسپولیس مقابل صنعت نفت آبادان اظهار داشت: بازی حساسی به لحاظ جدولی با صنعت نفت آبادان داریم. نفتی‌ها نیز انصافاً جوان‌ها و باتجربه‌های خوبی دارند و با انگیزه بالا کار می‌کنند. سال گذشته شرایطی داشتند که عبدالله ویسی این تیم را در لیگ برتر حفظ کرد که کارشان کمتر از قهرمانی نبود.

هفته گذشته هفته خوبی برای ما نبود نه از لحاظ شکل بازی و نه کارهای فنی
وی در ادامه افزود: ما هم تیم نسبتاً آماده‌ای هستیم. شاید به دلیل برخی مسائل شرایط فنی را که مدنظرم باشد، نداشته باشیم اما آماده انجام بازی خوب هستیم. هفته گذشته هفته خوبی برای ما نبود و از لحاظ شکل بازی و کارهای فنی خوب نبودیم. در این هفته تلاش می‌کنیم بازی خوبی انجام دهیم و سه امتیاز را کسب کنیم. با توجه به شرایط به بازیکنان خوبی که حریف و ما داریم فکر کنم شاهد بازی خوب و جذابی باشیم.

فقط گفتم هر کسی باید بداند جایگاهش کجاست و درباره چه جایگاهی صحبت می‌کند
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس راجع به چالش‌هایی که با علیرضا خانی عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال پیدا کرده است، گفت: من بعد از بازی با ملوان صحبت‌هایی انجام دادم و گفتم هر کسی باید بداند جایگاهش کجاست و درباره چه جایگاهی صحبت می‌کند. اگر این بحث‌ها را دو نفر فنی انجام دهند، آدم زیاد ناراحت نمی‌شود. من ناراحت این موضوع بودم که وقتی ایشان این‌گونه حرف می‌زند احضار نمی‌شود و زمانی که من در مقام دفاع از خودم برمی‌آیم و احضار می‌شوم یک مقدار کار عجیب و غریب پیش می‌رود. اگر تخلف کرده بود همان لحظه که جواب ندادم و پس از چند روز صحبت و از خودم دفاع کردم، ولی متأسفانه هر دوی‌مان را احضار کردند. بحثم این است که جایگاه‌تان را بشناسید و درباره تیم حریف صحبت نکنید، درباره تیم خودتان صحبت کنید. اینکه درباره سرمربی تیم دیگری صحبت کنید، کار غیرحرفه‌ای و غیراخلاقی است.

صحبت خاصی نکردم و گفتم مواظب حرف زدن‌شان باشند
گل‌محمدی در واکنش به ادعای یکی از رسانه‌ها مبنی بر اینکه اظهارات او پس از بازی با ملوان در شأن سرمربی پرسپولیس نبود، یادآور شد: صحبت خاصی نکردم و گفتم (خانی) مواظب حرف زدن خودش باشد. من بی‌احترامی نکردم و هشدار دادم مراقب صحبت‌هایش باشد. فکر نمی‌کنم واژه‌هایی که از آن استفاده کردم، نسبت به واژه‌هایی که خانی استفاده کرده، تند باشد.

وی در مورد محروم و مصدومان تیمش برای دیدار برابر صنعت نفت تصریح کرد: وحید امیری و مرتضی پورعلی‌گنجی مصدوم هستند و میلاد سرلک نیز تازه به تمرینات گروهی اضافه شده است. یکی دو بازیکن جوان هم مصدوم هستند ولی بقیه بازیکنان را در اختیار داریم.

باهویی از نظر جسمانی خیلی عقب بود اما الان بهتر شده است
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به این سؤال که آیا نبیل باهویی به مرز آمادگی رسیده است یا نه، گفت: باهویی از نظر جسمانی خیلی عقب بود و الان بهتر شده است، ولی باید باز هم در شرایط بازی قرار بگیرد.

روی همه بازیکنان حساب باز کرده‌ایم و اینطور نیست فراموش شوند
گل‌محمدی درباره اینکه با وجود بازی دادن به بازیکنان جوانی مثل محمد عمری و علیرضا بابایی، به محمدمهدی احمدی فرصتی نداده است، گفت: شرایط طوری است که به همه بازیکنان نیاز پیدا می‌کنیم. در فشردگی مسابقات قرار داریم و قطعاً فرصت برای این بازیکن مهیا می‌شود. روی همه بازیکنان حساب باز کرده‌ایم و اینطور نیست فراموش شوند.

اگر مورایس جای ما بود شاید حرف‌های بدتری می‌زد!
وی در واکنش به اظهارات ژوزه مورایس سرمربی سپاهان مبنی بر اینکه 90 امتیاز هم بگیرند، قهرمان نمی‌شوند اما تیم‌هایی هستند که 90 دقیقه دفاع می‌کنند تا از تک گل‌شان محافظت کنند، تصریح کرد: من صحبت‌های ایشان را نخوانده‌ام. هر مربی که تحت فشار باشد ممکن است صحبت‌هایی کند که شاید بعداً پشیمان شود. مورایس مربی باتجربه خارجی است و هم از لحاظ شخصیتی و مربیگری خوب است. او شرایطی در سپاهان دارد که بدون هیچ دغدغه‌ای کارش را انجام می‌دهد و شرایط او مخالف شرایط ماست. تیم ما پس از کسب چند جام قهرمانی شرایطش به این شکل است. اگر مورایس جای ما بود شاید حرف‌هایی می‌زد که بدتر از الان بود. بازیکنانی داریم که در چند سال گذشته جام‌های مختلفی گرفته‌اند، اما به آنها بی‌توجهی شده است. یک مقدار باید او را در شرایط سخت بگذاریم تا ببینیم چطور صحبت می‌کند (با خنده). شاید تحت فشار آن صحبت‌ها را انجام داده است.

مصدومیت‌های بازیکنان ما ربطی به مربی بدنساز ندارد
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس راجع به مصدومیت بازیکنان و تأثیر مربی بدنساز در این باره و همچنین بحث جذب دروازه‌بان خارجی گفت: هنوز تصمیمی درباره جذب دروازه‌بان گرفته نشده است. در مورد مصدومیت باید بگویم مربی بدنساز ما سال گذشته نیز حضور داشت و مصدومیت‌ها ربطی به بدنسازی ندارد. مرتضی پورعلی‌گنجی در تیم ملی مصدوم شد و در مورد یاسین سلمانی نیز می‌دانیم چقدر در پروازهای مختلف بود و 17 هزار کیلومتر پرواز داشت. او سه بازی سنگین انجام داد و در شرایط سخت زمین آزادی آن مصدومیت برایش پیش آمد. بحث مصدومیت بیشتر به خاطر شرایط محیطی و اطراف بود و ربطی به مسائل داخلی تیم نداشت.

برای مراقبت از تیمم از شخصیت و اعتبارم خرج کردم
گل‌محمدی در پاسخ به سؤال دیگر خبرنگار تسنیم مبنی بر اینکه آیا مشکلات قبلی از جمله بحث تغذیه در تیم پرسپولیس حل شده است یا نه، خاطرنشان کرد: هنوز اتفاق خاصی در بحث مالی نیفتاده است و قول داده‌اند امروز پرداختی داشته باشند. هنوز این اتفاق نیفتاده است. می‌خواهم صحبت کلی داشته باشم. پس از جام‌هایی که بازیکنان به کمک هواداران گرفتند یک حس بی‌توجهی به آنها دست داده است که چرا بعد از کسب این جام‌ها برای دادن پاداش‌ها بی‌توجهی شده است. این حس ناخودآگاه به بازیکنان منتقل می‌شود. منِ سرمربی باید خودم را اینجا نشان داده و اجازه ندهم بازیکنان درگیر مصاحبه شوند و تمرکزشان از بین برود. من به وسط آمدم و از شخصیت و اعتبارم خرج کردم تا بازیکنان درگیر نشوند. من باید از تیمم مراقبت می‌کردم، در حالی که این مسائل به شخص خودم ضربه زیادی زد و هر کسی می‌آمد درباره من یک چیزی می‌گفت، یکی می‌گفت اشک تمساح است و دیگری بحث قهر و آشتی را مطرح می‌کرد. بالاخره این مسائل کنارش وجود داشت و آدم‌های بی‌خودی نیز درباره من صحبت می‌کردند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: