کد خبر: ۹۶۰۱۷۲
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۰
تعداد بازدید: ۱۳۲
دستیار وزیر امور خارجه کشورمان در واکنش به اظهارات سخنگوی رژیم اسرائیل که گفته است «این جنگی نیست که اسرائیل شروع کرده باشد،» نوشت: شما بودید که ۷۵ سال پیش با اشغال فلسطین جنگ را شروع کردید، فقط این بار مقاومت نبرد پیش‌دستانه طوفان قدس را شروع کرد و نقشه‌هایتان برای آینده غزه را برهم زد.

واکنش موسوی به اظهارات سخنگوی رژیم صهیونیستیبه گزارش خبرداغ به نقل از ایسنا: دستیار وزیر امور خارجه کشورمان در واکنش به اظهارات سخنگوی رژیم اسرائیل که گفته است «این جنگی نیست که اسرائیل شروع کرده باشد،» نوشت: شما بودید که ۷۵ سال پیش با اشغال فلسطین جنگ را شروع کردید، فقط این بار مقاومت نبرد پیش‌دستانه طوفان قدس را شروع کرد و نقشه‌هایتان برای آینده غزه را برهم زد.

 سید رسول موسوی، دستیار وزیر امور خارجه کشورمان در پیامی در شبکه ایکس نوشت: شما بودید که ۷۵ سال پیش با اشغال فلسطین جنگ را شروع کردید، فقط این بار مقاومت نبرد پیش‌دستانه طوفان قدس را شروع کرد و نقشه‌هایتان برای آینده غزه را بر هم زد. عصبانیت دیوانه‌وارتان به خاطر غیرنظامیان نیست، چون بنیانگذار جنایت علیه غیرنظامیان هستید و مثل نازی‌ها مردم را مجازات جمعی می‌کنید.

 

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: