کد خبر: ۹۶۰۰۴۳
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۴۰۲ - ۰۷:۳۳
تعداد بازدید: ۹۳
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: صهیونیست‌ها باید هر چه سریع‌تر به جنایاتشان در غزه پایان داده و ضمن اعتراف به خطاهای خود هزینه اقداماتشان را در دادگاه‌های بین‌المللی پرداخت کنند.

عمویی: صهیونیست‌ها هرچه سریع‌تر جنایات در غزه را تمام کنندبه گزارش خبرداغ ، ابوالفضل عمویی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی در غزه اظهار کرد: اقدامات عوامل رژیم صهیونیستی در روزهای گذشته به خصوص حمله به بیمارستانی در غزه خلاف وجدان بشری است و جنایت جنگی محسوب می‌شود. اقدامات رژیم صهیونیستی مخالف هرگونه عناصر حقوق بین‌المللی و حقوق بشردوستانه است.

وی تاکید کرد: باید سازمان‌های بین‌المللی به خصوص کشورهای مستقل، آزاده و مسلمان این جنایات را محکوم کنند؛ علاوه بر این باید کسانی که حامی این جنایت هستند و سلاح در اختیار صهیونیست‌ها قرار می‌دهند نیز مورد محاکمه قرار گیرند چون اقدامات آنها در مسیر نسل کشی فلسطینی‌ها است.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: وظیفه همه ما و ملت‌های مستقل محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی و پیگیری محاکمه عاملان آن است، کسانی که این مسیر را برای جانیان صهیونیست فراهم کردند باید از راه خود برگشته و هزینه‌های اقدامات جنایتکارانه‌شان را پرداخت کنند.

عمویی تاکید کرد: اکنون وجدان‌های بیدار در تمامی دنیا این جنایات را می‌بینند و نگران است. ادامه این جنایات مقاومت را بیش از گذشته حساس و فعال می‌کند و ضمن اتحاد و انسجام شرایطی پیش خواهد آمد که کنترل آن در اختیار کسی نخواهد بود از این رو صهیونیست‌ها هرچه سریع‌تر جنایات خود را در غزه پایان داده و ضمن اعتراف خطاهای خود هزینه اقداماتشان را در دادگاه‌های بین‌المللی پرداخت کنند.

انتهای پیام

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: