کد خبر: ۹۶۰۰۰۷
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۰
تعداد بازدید: ۹۰
یک عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: آمریکا و همتایانش در راستای تامین منافع خود حامی رژیم صهیونیستی بوده و لازم است که کشورهای اسلامی و عربی از خواب غفلت بیدار شده و بدانند که خطر صهیونیسم آنان را نیز تهدید می‌کند.

فیروزی‌پور: آمریکا شریک اصلی جنایات رژیم صهیونیستی استبه گزارش خبرداغ ، رحمت الله فیروزی پور در گفت‌وگو با ایسنا، ضمن محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم مظلوم فلسطین، بیان کرد: حضور بالاترین مقام رسمی دولت آمریکا در سرزمین اشغالی حاکی از آن است که آمریکا شریک اصلی این جنایت علیه مردم مظلوم فلسطین است. اسرائیل به تنهایی این توان را ندارد که مقاومت کرده و حمله انجام دهد، قطعا حمایت آمریکا و همتایان آن از رژیم صهیونیستی وجود دارد.

وی در ادامه با بیان اینکه آمریکا در راستای تامین منافع خود از رژیم صهیونیستی حمایت می کند، اظهار کرد: آمریکا برای تحقق بخشیدن به سیاست های استعماری خود و بهره برداری از منابع غنی این منطقه از این رژیم منحوس حمایت می کند. این موضوع برای همه روشن است اما سوال این است که آیا به اهداف شوم خود خواهند رسید یا خیر؟ خیر. قطعا مقاومت مردم فلسطین آنها را به پیروزی خواهد رساند.

نماینده مردم نطنز در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: اگرچه خسارت ها و جنایت های زیادی علیه مردم فلسطین صورت گرفته است اما به فضل الهی و با کمک مسلمانان دنیا و کمک دولت های مستقل، مردم فلسطین به حق قانونی خود دست خواهند یافت و می توانند دولت مستقل خود را در سرزمین خود تشکیل دهند.

فیروزی پور تاکید کرد: قطعا باید دولت های منطقه و کشورهای اسلامی از خواب غفلت بیدار شوند و باید این نگرانی را برای خود نیز احساس کنند. باید بدانند که آمریکا دوستدار آنان نیست و آمریکا صرفا دنبال منافع خود است. کشورهای عربی و مسلمانان حوزه خلیج فارس باید ببینند که چگونه کودکان و زنان بی گناه کشته می شوند. کشورهای اسلامی و همه آزادگان جهان باید مانع ادامه سیاست های وحشیانه رژیم تجاوزگر اسرائیل باشند.

انتهای پیام

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: