کد خبر: ۹۵۹۸۳۴
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۷
تعداد بازدید: ۸۷
در دیدار آسیایی پرسپولیس مقابل استقلال تاجیکستان، بازیکنان بر سر یک موضوع تکراری جر و بحث می‌کنند.

اسماعیلی‌فر مانع درگیری کنعانی و زاهدی شد!به گزارش خبرداغ به نقل از  خبرآنلاین؛ در دیدار پرسپولیس مقابل استقلال تاجیکستان هنگامی که داور پشت محوطه جریمه استقلال خطای روی محمد عمری را اعلام کرد، زاهدی توپ را سریعا برداشت تا خودش زننده ضربه ایستگاهی باشد، در این میان صادقی سمت او رفت و خواست توپ را به او بدهد تا خودش زننده ضربه باشد که برای لحظاتی دو بازیکن جر و بحث کردند و در نهایت شهاب خودش پشت توپ ایستاد اما این صادقی بود که ضربه برگشتی را با شوتی زیبا تبدیل به گل کرد.

در صحنه قبل از این نیز صادقی درخواستی از سروش رفیعی برای ضربه کاشته داشت که رفیعی به آن پاسخ مثبت نداد و در نهایت ضربه خودش با اختلاف به بیرون رفت.

همچنین در صحنه ای دیگر دانیال اسماعیلی فر مانع درگیری کنعانی زادگان و زاهدی شد. بحث عجیب کنعانی‌زادگان با زاهدی و صادقی برسر زدن ضربه‌آزاد حتی باعث شد تا بیرانوند تا محوطه جریمه حریف جلو بیاید.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: