کد خبر: ۹۵۹۸۰۱
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۶
تعداد بازدید: ۷۵
نایب رییس شورای شهر تهران گفت: شهردار تهران به دنبال مذاکره برای برقی کردن تاکسی، اتوبوس و موتورسیکلت است.

سوغات زاکانی از چین برای تهرانی‌هابه گزارش خبرداغ به نقل از همشهری آنلاین: نایب رییس شورای شهر تهران گفت: شهردار تهران به دنبال مذاکره برای برقی کردن تاکسی، اتوبوس و موتورسیکلت است.

پرویز سروری در حاشیه یکصد و هشتاد و ششمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه بالن‌ها از اقدامات خلاقانه برای معرفی پروژه‌های شهر بود، یادآور شد: موضوع در حال بررسی است تا بدانیم اشکال کار از کجا بوده است. پیمانکار باید الزامات را رعایت می‌کرد اما هنوز پروژه آغاز نشده بود.

سروری به سفر شهردار تهران به چین اشاره کرد و افزود: این سفر بسیار موفقیت‌آمیز بوده و خط تولید ۷۹۱ دستگاه واگن افتتاح شده و حدود یک‌سال آینده اولین محموله وارد کشور خواهد شد.

او در پایان با بیان اینکه برای تاکسی، اتوبوس و موتورسیکلت‌های برقی نیز مذاکرات صورت گرفته است، ابراز امیدواری کرد که ناوگان حمل و نقل عمومی پایتخت توسعه یابد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: