کد خبر: ۹۵۹۷۹۹
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۴
تعداد بازدید: ۶۶
رکورد میانگین حضور تماشاگران در دیدارهای لیگ برتر فوتبال آمریکای شمالی (MLS) در سال ورود لیونل مسی به این رقابت‌ها شکسته شد.

شکستن یک رکورد خاص در MLS با ورود مسیبه گزارش خبرداغ به نقل از تسنیم: رکورد میانگین حضور تماشاگران در دیدارهای لیگ برتر فوتبال آمریکای شمالی (MLS) در سال ورود لیونل مسی به این رقابت‌ها شکسته شد.

سرویس رسانه‌ای MLS اعلام کرد رکورد جدید حضور تماشاگران در مسابقات این فصل پس از انتقال لیونل مسی آرژانتینی به باشگاه اینتر میامی به ثبت رسید.

در سالی که لیونل مسی کاپیتان تیم ملی فوتبال آرژانتین با اینتر میامی قرارداد امضا کرد، فصل عادی MLS شاهد شکستن رکورد میانگین حضور تماشاگران بود و به طور متوسط ۲۲ هزار و ۱۱۱ تماشاگر در این بازی‌ها حضور داشتند.

در سال ۲۰۲۲، میانگین حضور تماشاگران ۲۱ هزار و ۳۳ نفر بود که بدترین آمار از سال ۲۰۱۴، بدون احتساب دوران همه‌گیری ویروس کرونا محسوب می‌شد.

لیونل مسی در نقل‌وانتقالات تابستانی به‌عنوان بازیکن آزاد به اینترمیامی رفت و تا دسامبر ۲۰۲۵ با این باشگاه قرارداد دارد. در این فصل مسی در ۱۳ مسابقه در تمام مسابقات حضور یافت که در آنها ۱۱ گل و پنج پاس گل به ثبت رساند. اینتر میامی از صعود به مرحله پلی‌آف MLS بازماند و دو هفته دیگر تور پیش‌فصل خود را در چین آغاز می‌کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: