کد خبر: ۹۵۹۴۸۹
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۴۰۲ - ۰۷:۲۹
تعداد بازدید: ۱۲۶
فرماند کل ارتش گفت: عملیات طوفان الاقصی از یک بعد حائز اهمیت ویژه است که تمام دستگاه‌های محاسباتی دشمن و برآوردهای آن‌ها را به‌کلی به هم ریخت و رژیم صهیونیستی باید روی تمام محاسبات پیشین خود تجدیدنظر کند و چنین تصویری را هرگز نداشتند که این اتفاق بزرگ رقم بخورد.

خط و نشان فرمانده کل ارتش برای بایدن و نتانیاهوبه گزارش خبرداغ به نقل از ایسنا: فرماند کل ارتش گفت: عملیات طوفان الاقصی از یک بعد حائز اهمیت ویژه است که تمام دستگاه‌های محاسباتی دشمن و برآوردهای آن‌ها را به‌کلی به هم ریخت و رژیم صهیونیستی باید روی تمام محاسبات پیشین خود تجدیدنظر کند و چنین تصویری را هرگز نداشتند که این اتفاق بزرگ رقم بخورد.

امیر سرلشکر سیدعبدالرحیم موسوی در تجمع محکومیت جنایت رژیم اشغالگر صهیونسیتی در بمباران بیمارستان المعمدانی غزه که عصر ۲۶ مهر در حرم بانوی کرامت برگزار شد، اظهار کرد: یکی از ویژگی‌های صابرین که بزرگ شمرده شده‌اند این است که هیچ مانع، مشکل، چالش و مصیبتی آن‌ها را در پیمودن راه حق و راه خدا نه متوقف، نه کُند و نه منحرف می‌کند و مردم مظلوم فلسطین ثابت کردند از مصادیق بارز صابران هستند.

وی با بیان اینکه مردم فلسطین راه مجاهدت مظلومانه خود را به یاری خداوند بزرگ تا آزادی سرزمین‌های غصب شده ادامه خواهند داد، افزود: مسئله فلسطین منحصر به اشغال یک سرزمین نیست؛ بلکه نمادی از درگیری جبهه کفر و استکبار با اسلام و حقانیت است.

فلاحت پیشه: جریانی که FATF و برجام را مصداق خیانت می دانست، امروز حامی آن شده/دادگاه منافع ملی تشکیل دهیم

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران ادامه داد: بیش از ۷ دهه از توطئه شوم قدرت‌های استعماری به‌ویژه انگلیس خبیث علیه مسلمانان و ملت مظلوم فلسطین در جعل رژیم صهیونیستی در منطقه غرب آسیا می‌گذرد و در این دوران طولانی کشورهای مدعی حقوق بشر همواره از جنایات صهیونیست‌ها حمایت و پشتیبانی کرده‌اند.

وی با تأکید بر اینکه فلسطین تنها سرزمینی در دنیا است که حقوق بشر مستمراً در آن ضایع می‌شود و کشورهای مدعی حقوق بشر همواره از غاصبان و ظالمان حمایت کرده‌اند، گفت: ۷۵ سال است که مردم مظلوم فلسطین تحت ظلم و ستم رژیم غاصب صهیونیستی قرار دارند و در این دوران میلیون‌ها نفر از مردم این سرزمین شهید، مجروح، زندانی و آواره شدند و هزاران کیلومتر از خاک این کشور به اشغال درآمده است.

موسوی تصریح کرد: درد و رنج فراوان ملت ستم‌دیده فلسطین قلب هر انسان آزاده‌ای را به درد می‌آورد و انسان‌های آزادی‌خواه در هر نقطه از جهان با مشاهده این همه ظلم و جنایت علیه ملتی بی‌گناه و مظلوم متأثر و متألم می‌شوند؛ اما مقامات غربی که ادعایشان در خصوص حقوق بشر، آزادی و دموکراسی گوش جهانیان را کر کرده و به مقابله با دولت‌ها و نظام‌های مستقل می‌پردازند نه‌تن‌ها علیه جنایات رژیم صهیونیستی موضع‌گیری و اقدامی نکرده‌اند؛ بلکه حداکثر حمایت را از این رژیم غاصب به عمل آورده‌اند.

وی ادامه داد: متأسفانه سازمان‌های بین‌المللی که تحت‌تأثیر قدرت‌های استکباری هستند در برابر این جنایات ضدبشری سکوتی مرگ‌بار اتخاذ کرده‌اند و از جنایات این رژیم چشم‌پوشی می‌کنند.

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه حوادث اخیر از دو جنبه اهمیت دارد، ابراز کرد: جنبه اول عملیات طوفان الاقصی است که این اتفاق مبارک و پیروزی قدرتمندانه رزمندگان فلسطین را به شما ملت بصیر، آگاه و موقعیت شناس ایران تبریک عرض می‌کنم و همچنین وقایع دلخراش و شهادت و مجروحیت هزاران انسان مظلوم در فلسطین به‌ویژه در جنایت دل‌خراش بیمارستان المعمدانی را تسلیت عرض می‌کنم.

وی با بیان اینکه عملیات طوفان الاقصی شکست غیر قابل جبرانی را به رژیم صهیونیستی تحمیل کرد و نقطه عطف راهبردی علیه این رژیِم رقم زد، افزود: غافل‌گیری اطلاعاتی، میزان بالای تلفات، افزایش خسارت به زیر ساخت‌ها، تخریب تجهیزات نظامی و تشدید شکاف‌های سیاسی بخشی از شکست‌های غیرقابل‌ترمیم است که در این عملیات موفق به رژیم صهیونیستی تحمیل شد.

موسوی با بیان اینکه رژیم صهیونیستی برای رهایی از این شکست تلاش کرد با دروغ‌پردازی رسانه‌ای جای ظالم و مظلوم را عوض کند، گفت: امپراتوری رسانه‌ای غرب از جنایات رژیم صهیونیست حمایت می‌کند و مقامات این رژیم برای فرار از شکست، دست به بمباران گسترده هوایی علیه مردم بی‌دفاع غزه زده‌اند و جنایاتی زیادی را مرتکب شده‌اند.

وی با تأکید بر اینکه باید خواسته ملت‌های آزادی‌خواه این باشد که این جنایات در دادگاه‌های بین‌المللی مورد رسیدگی قرار گیرد، خاطرنشان کرد: در کنار بمباران، قطع برق، آب، غذا و داروی ساکنان غزه باعث شده که ابعاد غیرانسانی این جنایت به‌قدری باشد که از طریق رسانه‌ها قابل تفسیر و گزارش نیست.

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه روندی که رژیم صهیونیستی در پیش گرفته نشان می‌دهد که هدفش نسل‌کشی و نابودی کلی غزه است، گفت: در شرایطی که رژیم صهیونیستی با زیر پا گذاشتن تمام قوانین بین‌المللی ابایی از کشتن کودکان و زنان و خبرنگاران ندارد مقامات کشورهای غربی با سفر به سرزمین اشغالی از جنایاتشان حمایت می‌کنند.

وی تصریح کرد: دولت جنایت‌کار آمریکا سالیانه میلیاردها دلار کمک بلاعوض و تجهیزات و تسلیحات پیشرفته در اختیار رژیم صهیونیستی قرار می‌دهد و علاوه‌برآن رژیم صهیونیستی همواره از حمایت‌های سیاسی کشورهای غربی برخوردار بوده و هست.

موسوی ابراز کرد: عملیات طوفان الاقصی از یک بعد حائز اهمیت ویژه است که تمام دستگاه‌های محاسباتی دشمن و برآوردهای آن‌ها را به‌کلی به هم ریخت و رژیم صهیونیستی باید روی تمام محاسبات پیشین خود تجدیدنظر کند و چنین تصویری را هرگز نداشتند که این اتفاق بزرگ رقم بخورد.

وی اقدامات دیوانه‌وار رژیم صهیونیستی را ناشی از به‌هم‌ریختگی دستگاه محاسباتی‌شان دانست و گفت: خودشان به‌قدری به‌هم‌ریخته‌اند که قدرت مدیریت میدان را ندارند و آمریکایی‌های جنایت‌کار عملاً میدان جنایت صهیونیست‌ها را فرماندهی و مدیریت می‌کنند.

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: اگر دستگاه محاسباتی‌شان به هم نریخته بود و مغزشان درست کار می‌کرد می‌فهمیدند که هر بمبی که می‌زنند، ساختمانی که فرومی‌ریزند و کودکی که می‌کشند تیشه‌ای است که به بیشه بی‌ریشه خود می‌زنند؛ اما نه خودشان و نه اربابان و حامیانشان نمی‌فهمند و بر اثر همین نافهمی و خوی وحشی‌گری لحظه‌به‌لحظه پرونده خود را سیاه‌تر می‌کنند.

وی افزود: توقف فوری جنایت‌های رژیم صهیونیستی و محاکمه جانیان خواست حداقلی ملت‌ها است و رئیس‌جمهور آمریکا بداند که فوران خشم مسلمانان، حق‌طلبان و فطرت‌های پاک عالم منحصر به رژیم صهیونیستی نخواهد ماند و حامیان او را هم زیر پای خود له خواهد کرد.

موسوی گفت: میلیون‌ها انسان خشمگین بدون سلاح شما را زیر گام‌های خود له خواهند کرد و سردمداران روسیاه آمریکا که دم خود را به دم این گرگ خون‌خوار گره زده‌اند همراه این رژیم به قعر جهنم خواهند رفت.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: