کد خبر: ۹۵۹۴۴۷
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۲
تعداد بازدید: ۱۵۵
احمد وحیدی وزیر کشور به شایعه شباهت بین قتل داریوش مهرجویی و همسرش با قتل‌های زنجیره‌ای واکنش نشان داد و گفت: این اظهارات ناصحیح است.

خبرهای مهم وزیر کشور از سرنخ ها در قتل داریوش مهرجویی و همسرش /نسبت دادن این قتل به قتل های زنجیره ای ناصحیح استبه گزارش خبرداغ به نقل از ایسنا: احمد وحیدی وزیر کشور به شایعه شباهت بین قتل داریوش مهرجویی و همسرش با قتل‌های زنجیره‌ای واکنش نشان داد و گفت: این اظهارات ناصحیح است.

احمد وحیدی در حاشیه جلسه روز چهارشنبه هیات دولت در پاسخ به این‌که آیا شباهتی بین قتل داریوش مهرجویی و همسرش با قتل‌های زنجیره‌ای وجود دارد؟ اظهار کرد: واقعه قتل آقای مهرجویی تلخ بود و افکار عمومی را جریحه‌دار کرد؛ این جنایتی است که رخ داده و فراجا با جدیت مسأله را دنبال می‌کند و سرنخ‌هایی هم به‌دست آمده و امیدواریم قاتل و یا قاتلین نهایی شناسایی شوند.

 

وی افزود: این‌که این قتل با قتل‌های زنجیره‌ای نسبت داده شود، اظهارات ناصحیحی است و جای سوال است که چرا این مسائل مطرح می‌شود. مردم بدانند که برخی همواره به دنبال ناامن‌سازی روانی جامعه هستند و می‌کوشند یک مسأله را در سایر موضوعات تفسیر کنند. این حرف از اساس غلط است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: