کد خبر: ۹۵۹۴۴۴
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۴
تعداد بازدید: ۱۰۰
برای بار دوم خبر دستگیری قاتل داریوش مهرجویی تکذیب شد.

به‌گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین، قتل داریوش مهرجویی و همسرش وحیده محمدی‌فر شوک بزرگی به جامعه ایرانی به‌ویژه جامعه هنرمندان وارد کرد. بلافاصله بعد از این پیدا شدن پیکر کارگردان سرشناس سینمای ایران و همسرش در منزل شخصی‌شان تحقیقات پلیس برای کشف ماجرای این قتل شروع شد، ماجرایی که اگرچه هنوز هویدا نشده اما طی همین چند روز چند مرتبه خبر بازداشت قاتل در رسانه‌ها منتشر شده است.

در وضعیتی که هنوز بسیاری در شوک درگذشت مهرجویی و همسرش آن‌هم با روشی دلخراش بودند، خبری از دستگیری قاتل در شهرهای مرزی ایران منتشر شد، خبری که دفتر سخنگوی پلیس طی اطلاعیه‌ای دستگیری قاتل یا قاتلان مرحوم داریوش مهرجویی و همسرش را تکذیب کرد.

خبرهای ضد و نقیض از دستگیری قاتل مهرجویی و همسرش در روز بدرقه با پیکر این کارگردان

با این وجود ساعات پایانی شب گذشته مجدد خبری در فضای مجازی منتشر شد مبنی بر این‌که قاتل این هنرمند معروف بازداشت شده است، روزنامه‌نگار پایگاه خبری رکنا در شبکه اجتماعی نوشت که «قاتل دستگیر شد، قاتل یک نفر است و براساس برخی گمانه زنی‌ها از اتباع نیست.» البته حسلب اینستاگرامی این پایگاه خبری در توضیحات تکمیلی نوشت: «شنیده‌های خبرنگار رکنا حاکی است که قاتل یک نفر بوده و براساس برخی گمانه‌زنی‌ها از اتباع نیست، خبرنگار برای تایید این خبر با دفتر سخنگوی پلیس تماس گرفت که این بر نه تایید و نه تکذیب شد.»

با انتشار این خبر جام‌جم آنلاین بر از تکذیب آن داد، آن‌ها در حساب تلگرامی خود نوشتند: «پیگیری خبرنگار جام‌جم نشان می‌دهد خبری که دیشب درباره دستگیری قاتل داریوش مهرجویی و همسرش منتشر شد، صحت ندارد. این دومین بار است که خبر دستگیری قاتل تکذیب می‌شود. در حال حاضر چند تیم از کارآگاهان پلیس زیر نظر دادستان فردیس در حال تحقیق بر روی سرنخ های این پرونده هستند و تیم جنایی چند مظنون را در این رابطه دستگیر کرده که تحقیقات از آنها ادامه دارد.»

حالا خبر بازداشت قاتل یا قاتلین مهرجویی و همسرش برای دومین‌بار اعلام و تکذیب می‌شود، این درحالی‌ست که هم‌اکنون مراسم بدرقه با پیکر این کارگردان معروف از مقابل تالار وحدت به‌سمت بهشت‌زهرا درحال برگزاری است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: